روزنامه سان مدعی شد به مدرکی دست پیدا کرده که برنامه مسابقات هفته اول فصل آینده لیگ برتر را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
کیت میدلتون شاهزاده ولز، هر روز برنامه تمرینات ورزشی خود را جدی می‌گیرد، ولی خودش می‌گوید این رژیم صبحانه به خصوص مصرف جو در حفظ آمادگی جسمانی‌اش موثر بوده است.
هر چند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد، اما منابع خبری به ایسنا گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.
کمپانی EA SPORTS به طور ناخواسته از لباس بایر لورکوزن برای فصل آینده پرده برداشت.
درحالیکه برنامه مسابقات فصل آینده لالیگا اعلام نشده است رسانه‌های اسپانیایی به برنامه دو هفته اول رقابتها دست پیدا کردند.
سید پیام نیازمند در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص رقم پرداختی باشگاه سپاهان برای حضور قرضی او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در فصل گذشته عنوان کرد: برای انتقال قرضی مبلغ کمی بود، ولی اجازه ندارم بگویم، چون باشگاه باید عنوان کند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش گفت: ارسال سؤالات به‌ صورت الکترونیک از سال ۹۷ آغاز شده و از آن سال تاکنون به‌ هیچ‌ وجه لو رفتن سؤالات گزارش نشده است.
هدف تضعیف روح و روان دانش‌آموزانی است که با هزار دلهره خودشان را به حوزه‌های امتحان نهایی می‌رسانند، هدف ریختن آبرو و اعتبار امتحانات نهایی است، این‌که بگویند هیچ‌چیز تحت کنترل نیست و سؤالات مثل آب خوردن از قرنطینه‌ها به بیرون درز می‌کند و باز هم مثل آب خوردن در فضای مجازی پخش می‌شود.
اپل بدون ارائه برنامه دقیق اعلام کرد که این ویژگی‌ها اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. ما انتظار داریم که آنها به iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ و همچنین برخی از برنامه ها در MacOS نسل بعدی راه پیدا کنند.
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
یک شرکت کننده در بخش بانوان مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد کنیا که در نایروبی برگزار می‌شود، لو رفت و حذف شد.
خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، در یک مسابقه فاش کرد که لیورپول از هم‌اکنون خرید یک هافبک را قطعی کرده است و ستاره هلندی بایرن مونیخ با شروع تابستان در آنفیلد خواهد بود.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری، تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر را که لو رفته بود، تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری عملاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رده نکرده بودند ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اتاق‌های تکثیر قرنطینه هستند و در اتاق تکثیر می‌ماند تا زمانی که رمز فایل در قالب پیامک برای رئیس حوزه امتحانی ارسال شود گفت: تنها شخصی که می‌تواند گوشی همراه داشته باشد، مسئول حوزه امتحانی است و این رمز پنج تا دو دقیقه قبل از شروع آزمون برای وی پیامک می‌شود و به هیچ عنوان قبل از شروع آزمون امکان دسترسی به سوالات برای هیچ کس وجود ندارد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: با اجرای کنکور در دو مرحله و لحاظ شدن بالاترین نمره زمینه کاهش استرس برای شرکت کنندگان به صورت بسیار بالایی فراهم شده است.
وزارت دفاع روسیه اسناد حاوی اسامی تمام مقامات کلیدی آمریکا ناظر بر برنامه بیولوژیکی-نظامی اوکراین را در اختیار دارد.
این بازیکن، قبل از این نیز به دلایل متعدد در کمیته انضباطی به جریمه مالی و محرومیت، محکوم شده است....
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
یکی از رزیدنت‌های معترض با بیان این که هر سال سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت به نحوی به بیرون درز پیدا می‌کند می‌گوید: برخی سال‌ها این موضوع پیگیری می‌شود و کار به دیوان عدالت می‌کشد. از رزیدنت‌ها خواسته می‌شود بیشتر از زمان استاندارد، در بخش حضور داشته باشند و حتی کشیک بدهند و به دنبال آن اساتید برای جبران فرصت کم مطالعه رزیدنت‌ها و ارتقاء وجهه بالینی و علمی گروه دستیاری خود در مقابل سایر گروه‌های دانشگاه‌های کشور در امتحانات سراسری و کشوری، برخی سؤالات آزمون را به شیوه‌های مختلف برای آن‌ها فاش می‌کنند!
رونالدو به اسپالتی پیامی با این مضمون داده است:"با من تمرین می‌کنی؟ دوست داری؟ آماده هستی؟ " که اسپالتی در جواب وی گفته است:"من آماده ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ