کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: با تمام اسناد و مدارکی که به دادگاه ارائه کردم، امیرعلی اکبری محکوم به پرداخت دیه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی با جذب رابرت سانچز و انتخاب او به عنوان دروازه‌بان شماره یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
حسین پورحمیدی با یک اشتباه دیگر زمینه‌ساز گل پرسپولیس شد.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
وستهم با پیشنهاد بالاتر برای خرید هری مگوایر، کاپیتان برکنار شده منچستریونایتد بازگشت. این تیم همچنین علاقه‌مند است تا برای خرید اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی یونایتد‌ها هم تلاش کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نرخ فرونشست در اصفهان بر اساس مطالعات صورت گرفته بین ۵ تا ۱۸ سانتی‌متر در نوسان است.
اولین کسی که با این تماشاچی برخورد کرد سپ کاس 28ساله بود که بعد از برخورد با دست‌خهای این تماشاچی نقش زمین شد. بعد از آن بود که دوچرخه‌سوارهای پشت سر سپ کاس هم با او و با یکدیگر برخورد کرده و صحنه‌های عجیبی در مسیر خلق شد.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین باردیگر از سر گرفته شده است و صهیونیست‌ها تلاش دارند با بمباران اردوگاه جنین، خانوارها را از این اردوگاه بیرون کنند.
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد
فدراسیون شطرنج در شرایطی عجیب به سر می‌برد؛ چیزی شبیه فاجعه و هر روز هم که می‌گذرد وضعیت بدتر از گذشته می‌شود.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
برای نتایج گل گهر سیرجان بعد از انتخاب مربی تیم ملی ایران به جای امیر قلعه‌نویی نمی‌توان واژه‌ای به جز فاجعه انتخاب کرد.
شواهدی از فعالیت آتشفشانی مداوم در زهره پیامد‌های وجودی دارد. این سیاره از نظر اندازه و ترکیب بسیار شبیه زمین است، اما ذخایر باستانی قابل توجهی از آب آن - احتمالاً به شکل اقیانوس‌ها - مدت‌ها پیش زمانی که سیاره در طی یک فاجعه مرموز سوخته شد، تبخیر شده است.
جولیا ایتوما به طرز فاجعه آمیزی در استانبول درگذشت.
آنچه که مدت‌هاست در نواحی مختلف عرصه‌های جنگلی مازندران با آن مواجه هستیم، تحمیل پایان زندگی بر درختی که ریشه در خاک دارد، سناریوی تلخ منفعت طلبان برای منابع ملی در مازندران شده و مواجه شدن با درختانی که به دست انسان آسیب دیده‌اند تا پس از مدتی خشک و از بین روند، فاجعه زیستی را عمیق‌تر ترسیم می‌کند.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
فاجعه عجیب و بی‌سابقه در لیگ برتر ایران
آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا/ شاگردان گل محمدی ۴ بار بدون این مهاجم به میدان رفتند اما...
مدیرعامل استقلال با حضور در تلویزیون، از بدهی های سرسام آور آبی پوشان و عدم موجودی در حساب های این باشگاه خبر داد.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
مسئولان قبلی هیات فوتبال خوزستان هنوز حاضر به تحویل کلید به سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان نشده‌اند تا این نیز فاجعه دیگری برای مهد فوتبال کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ