سرمربی ملوان اعلام کرد در هفته جاری ۲ الی ۳ بازیکن به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
باید حذف کامل تمام ردیف‌های نشان دار را در اولویت اول قرار گرفته و به کارکنان خزانه و بودجه و به فن آوری اطلاعات، مفاهیم مالیه عمومی آموزش داده شود.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن دیپلماسی را در قبال ایران ترجیح می دهد.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
قائم مقام باشگاه پیکان گفت: اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا هر ورزشگاه مورد تایید دیگری نداریم اما اولویت ما بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: کشت قراردادی پروژه ای ملی است که عدم موفقیت آن به پرداخت نشدن هزینه محصولات خریداری شده برمی گردد؛ از این رو انتظار است وزیر جدید متعهدانه تر عمل کند.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در دو رشته آزاد و فرنگی گفت: اولویت فدراسیون کشتی مسابقات المپیک و جهانی است و قهرمانی آسیا در رده بعدی قرار دارد.
مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: متاسفانه باشگاه‌های ضعیف ما فکر می‌کنند همان سال اول دوم باید قهرمان لیگ شوند، اما باید اولویت باشگاه‌ها بازیکن‌سازی باشد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بانک‌های عامل بسترساز اصلی توسعه کشور هستند و باید مطابق آنچه در تکالیف آنها قید شده، منابع مالی مرتبط با تولید مسکن را با اولویت تخصیص دهند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اتخاذ تمهیدات لازم جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران خبر داد و گفت: اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران است.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس گفت: دولت ابتدا لایحه بودجه و پس از آن برنامه هفتم توسعه را ارائه می‌کند که این هم منطقی است.
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، بار دیگر اعلام کرد که دستیابی به توافق در خصوص احیای برجام، در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست. وی با ادعای این‌که آمریکا مسیر دیپلماسی هسته‌ای را باز نگه می‌دارد، گفت که در شرایط فعلی، توافق در دستور کار ما نیست.
دبیر کل ناتو ضمن ادعای اینکه اوکراین در آینده به عضویت این سازمان درخواهد آمد، تأکید کرد اولویت اول فعلا حفظ ارسال کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در نیروی مقتدر و غرورآفرین پدافند هوایی، اولویت ما در توسعه سامانه‌های موشکی «یک موشک، یک شلیک و یک هدف» است.
وزیر نفت گفت: «تأمین امنیت انرژی کشور»، دوم «پیش بردن سرمایه‌گذاری‌ها» و طرح‌های در حال اجرا» و سوم «تأمین منابع مالی»، ۳ اولویت مهم وزارت نفت هستند.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
دبیرکل ناتو می‌گوید که تأمین سامانه‌های پدافند هوایی برای اوکراین، اولویت اصلی غرب محسوب می‌شود.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای رتبه‌بندی به دلیل تنگنای مالی در ابتدای دولت سیزدهم امکان‌پذیر نبود، اما چون شعار رئیس‌جمهور و تلاش ایشان بر این بود و آموزش و پرورش را در اولویت قرار داده بود رتبه‌بندی به مرحله اجرایی رسید. بر اساس ماده یک قانون، هدف رتبه‌بندی اول ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و دوم ارتقای صلاحیت معلمی و بعد از آن اصلاح نظام پرداخت است. معلمان و جامعه فرهنگیان دست‌به‌دست هم خواهند داد تا این سه هدف حتما محقق شود.
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: اولویت دیوان محاسبات در ۱۴۰۱ هوشمندسازی نظارت و ورود به بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ