رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس گفت: دولت ابتدا لایحه بودجه و پس از آن برنامه هفتم توسعه را ارائه می‌کند که این هم منطقی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیوان زرگری، کارتونیست روزنامه هم میهن، موضوع امروز کاریکاتور خود را به سخنانی از ضرغامی درباره اولویت بندی مردم در حوزه گردشگری که گفته بود «سرویس بهداشتی اولویت اول مردم است، نه کنسرت و حجاب» اختصاص داده و با زبانی طنز به نقد او پرداخته است.
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
۲۴ خرداد فهرست اولویت متقاضیان خرید خودرو در مرحله دوم عرضه از طریق سامانه یکپارچه اعلام و موعد تحویل خودروها مشخص می شود. همچنین امکان برداشت ۱۰۰ میلیون تومانِ مسدود شده فراهم خواهد شد.
معاون بهداد فراجا با تاکید بر نقش مهم آموزش در عملکرد موفق یک مجموعه گفت: باید نقش آموزش را در تجارب موفق و ناموفق ماموریت ها بررسی و در جهت شناسایی نیازهای آموزشی جامعه هدف برنامه‌ریزی شود.
رئیس سازمان حمایت در نامه ای به بانکهای عامل بر رفع مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای وارداتی تاکید و علام کرد که اگر متقاضی وجه خود را برداشت کند به منزله حذف از طرح نیست.
با توجه به اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی، متقاضیان می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو از جزئیات تحویل خودرو مطلع شوند.
سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
آذری جهرمی نوشت: پیگیری ماجرای مسمویت دانش آموزان در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
عضو هیات مدیره انجمن گردشگری معلولان از تلاش این انجمن برای تهیه نقشه راه گردشگری معلولان خبر داد و گفت: در نظر داریم، مشکلات سفر معلولان را اولویت بندی کنیم.
انزلی- نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اولویت بندی برنامه های احیای تالاب انزلی گفت: شنبه بازار روگا توسط شهرداری باید دیواره سازی شود.
شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: عملیات پیاده رو سازی معابر محدوده بر اساس اولویت بندی و باجدیت ادامه دارد.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
سرمربی تیم تفنگ کشورمان گفت: نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک در برنامه‌ریزی‌های ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری این پارک با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در ۱۷ دسته اولویت بندی شده منعقد شد.
وزیر اقتصاد در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز گفت: در پروژه‌های شهری منطق اولویت بندی با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند
معاون سابق ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ، نظر رهبری درباره رده حجاب در اولویت بندی امر به معروف ها را یادآور شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است.
ایالات متحده آمریکا از انجام یک حمله پهپادی علیه یک هدف مهم القاعده در افغانستان خبر داد.
در سالن نمایش نیز اولویت نشستن در بهترین موقعیت سالن (انتهای سالن) با دارندگان کارت‌های سفید و صورتی است و دارندگان کارت‌های آبی و دارندگان کارت‌های زرد که خوش‌شانس بوده‌اند و توانسته‌اند با توجه به ظرفیت سالن وارد شوند در پیشانی سالن نمایش و در قسمت جلویی بالکن‌ها می‌نشینند، این اولویت بندی در نشست‌های خبری نیز به همین شیوه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ