در فصل زمستان به دلیل سبک زندگی کم تحرک و مصرف بیشتر غذاهای پرکالری نسبت به فصول دیگر، خطر ابتلا به چندین بیماری افزایش می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
اگر به‌دلیل سابقه مصرف سیگار و سن در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان ریه هستید، غربالگری منظم سرطان ریه ممکن است برای شما ضروری باشد. غربالگری می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان ریه کمک کند، آنهم زمانی‌که ممکن است درمان آن آسان‌تر باشد. غربالگری فقط برای افرادی که در معرض خطر بالای سرطان ریه هستند، توصیه می‌شود.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تهران ضمن ارائه چند توصیه برای نگهداری و مراقبت از کولر گازی، تاکید کرد که حتما چند وقت یکبار باید یک متخصص در امور تعمیرلت کولر گازی، یونیت بیرون را شست‌وشو دهد.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
به گفته انجمن آلزایمر انگلیس، نتایج ۱۱ مطالعه نشان داده که خطر ابتلا به آلزایمر برای افراد میانسالی که به طور منظم ورزش می‌کردند تا ۴۵ درصد کاهش می‌یابد.
بیماری‌های دهان که بیماری‌های لثه تا سرطان دهان را شامل می‌شود، باعث درد و ناتوانی به ویژه در سنین بزرگسالی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات، آب حاوی فلوراید قرقره کنید، دو بار در روز با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید و روزانه از نخ دندان نیز استفاده کنید. همچنین دست‌کم سالی یک بار به دندانپزشک خود مراجعه کنید، حتی اگر دندان طبیعی نداشته و دندان مصنوعی دارید.
درحالی‌که شمار زائران اعزامی از ایران به عربستان به مرز ۳۰ هزار نفر رسیده است، سازمان حج و زیارت بر لزوم رعایت مقررات این کشور به ‌ویژه در حرم‌ها و فرودگاه‌ها تاکید کرد.
سردرد‌های تنشی ممکن است اپیزودیک باشند؛ به این معنی که کمتر از ۱۵ روز در ماه رخ می‌دهند. به‌گفته کارشناسان کلینیک کلیولند، اگر این سردرد بیش از ۱۵ روز در ماه برای بیش از سه‌ماه متوالی رخ دهد، سردرد تنشی مزمن نامیده می‌شود.
رژیم غذایی بر وضعیت سلامت افراد (چه در حال، چه در آینده) تأثیر می‌گذارد. رشد و تکامل مطلوب مستلزم پیروی از برنامه غذایی سالم است. برنامه غذایی سالم می‌تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه را فراهم کند.
رابینز استاد دانشگاه بیرمنگام توصیه می‌کند که تمام مدت زمان قبل از خواب را تشریفاتی کنید؛ شاید چای داغ بنوشید، یا شاید کمی حرکات کششی انجام دهید و به دنبال آن یک حمام سریع و یک لباس راحت بپوشید. روال هر چه باشد، ماهیت تکراری آن مهم است.
به گفته این روانشناس، اثرات روانی مثبت دید و بازدید‌های نوروزی و به طور کلی صله رحم با دوستان و آشنایان، تا مدت‌ها در روان افراد باقی می‌ماند.
تنها چند روز پس از درگیری روملو لوکاکو و نیکولو بارلا، درگیری زشت دیگری بین دو بازیکن دیگر اینترمیلان در جریان بازی امشب مقابل پورتو به وجود آمد. این بار آندره اونانا و ادین ژکو در متن ماجرا قرار داشتند.
شما می‌توانید بسیاری از غذا‌های فرآوری‌شده از جمله سبزیجات کنسرو شده، میوه‌های یخ‌زده و محصولات لبنی پاستوریزه را به‌عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم مصرف کنید. با این حال، برخی از اقلام بسیار فرآوری‌شده مملو از نمک، شکر، مواد افزودنی و مواد نگهدارنده هستند که می‌تواند به سلامت شما آسیب برساند.
گرچه خوردن اسفناج چه به صورت خام و چه پخته، ویتامین‌ها و موامعدنی بسیاری را به بدنتان می‌رساند، اما کارشناسان توصیه می‌کنند آن را به شکل پخته مصرف کنید تا بیش از پیش از خواص آن بهره‌مند شوید. باتوجه به این توصیه، می‌خواهیم برویم سراغ چند غذا بر پایه اسفناج که هم بتواند سلامت شما را تضمین کند و هم بتواند به سفره هایتان تنوع بیشتری ببخشد. راستی یادتان باشد که برای پخت غذا‌هایی که اسفناج دارند، حتما اسفناج تازه تهیه کنید تا خواص آن به خوبی حفظ شود.
تقویت سیستم ایمنی بدن به خصوص در پاییز و زمستان، امکان ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزای فصلی، را کاهش می‌دهد. دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، چند روش ساده، اما مؤثر برای جلوگیری از سرماخوردگی به خصوص در فصول سرد سال را توصیه کرده است، که مهم‌ترین آن‌ها را در این اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.
سازمان هواشناسی به کشاورزان برای مواجهه با سرما هشدارهایی ارائه داد.
به گفته سرهنگ چولکی، هیچ گاه چکی را که اعتبار و اصالت آن را از بانک استعلام کرده‌اید به طرف معامله خود برنگردانید، زیرا ممکن است در فرصتی مناسب چک اصیل را با چک جعلی تعویض کند.
زمانی که فردی تنها زندگی می‌کند به‌تدریج نسبت به تغذیه خود بی‌اهمیت شده و تمایل به غذا‌های آماده و تنقلات افزایش پیدا می‌کند. از آنجا که تغذیه صحیح یکی از اصول جدی حفظ سلامت است، افرادی که تنها زندگی می‌کنند می‌توانند با رعایت چند توصیه ساده، انگیزه خود را در این زمینه حفظ کنند.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
روش‌های خانگی مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده از روغن‌های گیاهی و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم و حاوی خوراکی‌های مفید برای سلامت پوست اشاره کرد.
حسینعلی شهریاری، درباره آخرین وضعیت شهر زاهدان پس از حوادث چند روز گذشته در این شهر گفت: وضعیت زاهدان الحمدالله آرام است و توصیه همه این است که آرامش در این منطقه حفظ شود و مسئولان سیاسی و امنیتی هم قرار شده بررسی‌های لازم را انجام دهند.
بسیاری از افرادی که تمایل به خودکشـی دارنـد، نمی‌خواهند بمیرند؛ آن‌ها صرفـا می‌خواهند درد و رنج را متوقف کنند. پاسخ‌های این‌چنینی «با حرف خودکشی صرفا چیزی را مطالبه می‌کند» یـا «می‌خواهند دیگران را کنترل کنند»، کاملا غیرمسئولانه و انکارکننده اسـت.
چند توصیه بهداشتی برای زائران اربعین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ