در فصل زمستان بدن ما غذا‌های غنی نیاز دارد که در همین راستا مصرف میوه‌های خشک، آجیل و دانه‌های روغنی (دانه کنجد) توصیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای افرادی که به گوشی هوشمند عادت کرده‌اند، زندگی بدون آن واقعاً سخت است. «کاترین وب» (Catherine Webb)، ۴۵ ساله، تاکنون چند بار زندگی بدون گوشی هوشمند را امتحان کرده و یک بار ماه‌ها از گوشی ساده استفاده کرده است. به گفته او، در آن زمان احساس راحت‌بودن داشته است. او در مورد این موضوع این‌چنین گفته: «شما می‌توانید در اوقات فراغت به‌جای اینکه گوشی را بردارید و بفهمید آخرالزمان نزدیک است یا ایمیل کاری نگران‌کننده‌ای را ببینید یا فردی را در اینترنت ببینید که به‌خاطر موضوعی بی‌اهمیت آزرده‌خاطر شده است، فقط فکر کنید.»
بر اساس مطالعه جدیدی که اخیراً در مجله NUTRITION منتشر شد، هشت عادت در چارچوب سبک زندگی سالم وجود دارد که می‌تواند به افزایش طول عمر شما تا چندین دهه کمک کند. هر عادت به تنهایی می‌تواند تا حدودی طول عمر را افزایش دهد، اما ترکیب همه این عادات تأثیر چشمگیری در این زمینه دارد.
چذابه - فرمانده کل انتظامی کشور از تمدید ۲ ساله گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود زائران چند برابر شده است.
ساده‌ترین راه‌حل این است که صبر کنید تا گره عضلانی ظرف چند روز خودبه‌خود رفع شود. زمان لازم است تا ماهیچه به حرکت جدید عادت کند یا از استرس و فشار رها شود.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
چند سال پیش، یک خرس ماده به چادر کوهنوردان نزدیک شد و اشتباه بزرگ آنجا شکل گرفت کوهنوردان به این خرس غذا دادند و باعث شد عادت بدی را بگیرد او حالا توله های خود را برای غذا گرفتن با خود میاورد.
آب خوردن بعد از غذا به عنوان یک فعالیت آسیب‌رسان برای بدن شناخته شده است که متاسفانه بسیاری از ما این عادت را داریم. نوشیدن آب بلافاصله بعد از غذا خوردن، باعث می‌شود که فرآیند هضم کندتر انجام گردد، کبد نتواند چربی‌های موجود در غذا را شکسته و تجزیه کند.
آیا چند وقت یکبار احساس می‌کنید که یک نقطه از بدنتان درد می‌گیرد؟ آیا یک بوی نامطبوعی در خودتان حس می‌کنید؟ این‌ها همه سرنخ‌هایی هستند که نشان دهنده مشکلی در بدن می‌باشند. پس حتماً باید به آن توجه داشته باشید و تشخیص این مشکلات و پیگیری کردن آن‌ها از بسیاری از بیماری‌ها و سختی‌ها در سنین بالا جلوگیری می‌کن
گوش دادن به موسیقی باصدای بلند به وسیله هدفون یا هندزفری برای بیش از ۳۰ دقیقه در روز احتمال ابتلا به آلزایمر یا دیگر مشکلات عملکرد مغزی را تشدید می‌کند.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
غلط‌ترین کاری که می‌توانید بعد از یک روز پرخوری انجام دهید، این است که به خودتان قول بدهید که دیگر غذایی را نخورید. قول دادن برای نخوردن غذا‌های سرخ کرده و شیرنی جات چند روز و یا چند هفته‌ای بیشتر دوام نخواهد آورد و بهترین راه برای کنترل رژیم غذایی‌تان، خوردن آن‌ها به حد متعادل است. بهتر است که به سرعت تصمیم نگیرید و به رژیم عادی خود بازگردید. سعی کنید معده خود را با میوه و سبزیجات تازه پر کنید.
یک متخصص تغذیه با تاکید بر تصحیح الگوی غذایی در کشور، گفت: تنها ۱۲ درصد از مردم کشور سالم و سلامت تغذیه می‌کنند و حدود ۸۸ درصد از مردم، سبک تغذیه و عادات غذایی ناسالمی دارند.
به دنبال درخواست شاه، «ژرژ پطرویا»، باغبان زبردست فرانسوی، به ایران آمد تا فضای گل‌کاری‌شده‌ای در محدوده کاخ گلستان ایجاد کند. پطرویا پیاز چند گل خوشبو را از فرنگ به تهران آورد و در محوطه کاخ گلستان کاشت.
فرمانده کل سپاه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: اروپایی ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
عباس عبدی نوشت: اگر پسر میرسلیم نیز فرایند عادی دادرسی را طی می‌کرد حتما پدرش متوجه زمان‌بندی این مراحل شده بود.
تا چند هفته پیش از آغاز جام جهانی مشخص بود که روزبه چشمی و رامین رضائیان شانسی برای تجربه دومین جام جهانی متوالی خود ندارند.
این روزها جو شهر تهران و اغلب شهرهای کشور امنیتی‌تر از روزهای عادی است. در یکی از شلوغ‌ترین روزها، چند ساعت با یگان امنیتی سپاه پاسداران همراه شدیم، سوال پرسیدیم و پای حرف‌شان نشستیم.
اسپوتنیک در گزارشی به نقل از چند دیپلمات اروپایی نوشت که جار و جنجال برخاسته از تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، نشان‌دهنده آن است که کشورها آماده مقابله با نفوذ آمریکا هستند.
عادت کرده بودیم همیشه ساکت الهامی را کنار خط مربی پرشور و گاهی عصبانی ببینیم. عصبانیتی که گاهی منجر به محرومیت های چند جلسه ای برای او شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بعد از چند روز جنجالی موفق به گلزنی برابر شریف تیراسپول شد.
برتری با چهار گل، عادت ژاوی و بارسلونا در چند ماه اخیر بوده است.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ