سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از رشد ۵۷ درصدی صدور پروانه ساخت و مکان‌یابی ایجاد شهرک جدید خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: رشد استان در گروی توسعه بخش کشاورزی است و در همین راستا باید از تبخیر آب جلوگیری شود.
آبیاری منظم و مناسب برای رشد سالم گیاهان بسیار مهم است. برای هر گونه گیاه، میزان آبیاری متفاوت است. برخی گیاهان به خاک مرطوب نیاز دارند و برخی دیگر نیاز به خاک خشک‌تر دارند. اطمینان حاصل کنید که زمین گیاهان رطوبت کافی داشته باشد، اما از آبیاری بیش از حد هم خودداری کنید. آبیاری مناسب یکی از عوامل حیاتی برای رشد انفجاری گیاهان است.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۱۰ درصدی تولید و اشتغال در کشور خبر داد و گفت: گیلان در زمینه دامداری مستعد است.
شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی ۱۲۰۰ واحدی مواجه شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو سال اخیر سهم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است
بورس یک روز متوسط و صعودی را تجربه کرد در صورتی که ۴۰۲ نماد منفی بودند.
وزیر اقتصاد گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد ۲ برابری است.
در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در طول برنامه ششم توسعه حتی یک ریال از بند الف ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه  اختصاص پیدا نکرده که نتیجه آن عدم رشد حمل و نقل ریلی کشور در دولت گذشته بوده است.
استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان با رشد ۵۴ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در صدر استان های با مصرف زیاد برق قرار دارند.
وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت رشد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: در بخش دانش بنیان ها رشد ۵۵درصدی را شاهد بوده ایم و ۴۰درصد از تجهیزات پزشکی را دانش بنیان ها تولید می کنند.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
عدم پیش‌بینی رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۶ و پیش از آن شاید به معنای منفی بودن آن است به‌ویژه که پیش‌تر اعلام شد که سرمایه‌گذاری در کشور حتی کمتر از مقدار لازم برای جبران استهلاک است. این‌ها یعنی اینکه یک فاجعه تمام‌عیار برای اقتصاد و مردم ایران در راه است. برای درک این مساله کافی است که به یکی از آخرین تصمیمات اعلام شده اشاره کنیم که می‌خواهند حقوق کارکنان را در سال ۱۴۰۲ فقط به میزان متوسط ۲۰ درصد افزایش دهند. طبعا با تجربه‌ای که از افزایش ۵۷ درصدی سال گذشته کارگران به دست آورده‌اند، حقوق بخش کارگری را هم خیلی کمتر افزایش خواهند داد. این به معنای فقیرتر شدن حقوق‌بگیران خصوصی و عمومی است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: رشد مانده تسهیلات اعطایی از ۱۹ درصد در ۵ ماه اول سال گذشته به ۸.۲ درصد در ۵ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش ۵۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته و تحت تاثیر رشد قیمت انس جهانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان معامله شد.
تا زمانیکه دولت در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی، اصلاحات ساختاری انجام ندهد و از این وضعیت فاصله نگیرد، ما شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف خواهیم بود که در این زمینه بازار خودرو نیز پیشتاز خواهد بود، زیرا با توجه به اینکه خودرو درحال حاضر یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود، با افزایش انتظارات تورمی و هجوم سیل نقدینگی روبرو می‌شود که خروجی آن افزایش مداوم قیمت‌ها است...
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ