تا زمانیکه دولت در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی، اصلاحات ساختاری انجام ندهد و از این وضعیت فاصله نگیرد، ما شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف خواهیم بود که در این زمینه بازار خودرو نیز پیشتاز خواهد بود، زیرا با توجه به اینکه خودرو درحال حاضر یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود، با افزایش انتظارات تورمی و هجوم سیل نقدینگی روبرو می‌شود که خروجی آن افزایش مداوم قیمت‌ها است...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
آرش رضاوند در اولین دیدار پس از همکاری دوباره با نکونام درخشید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
برخی از یال‌ها ممکن است چشمگیرتر از بقیه باشند. مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۲ که بر روی انتخاب جنسی، دما و یال‌های شیر مختلف انجام شد، نشان داد که مو‌های تیره‌تر برای شیر‌های ماده جذاب‌تر است و همچنین با تغذیه بهتر و سطح تستوسترون بالاتر ارتباط دارد. به‌علاوه، محققان خاطرنشان کردند که شیر‌های نر با یال‌های بلندتر برای سایر نر‌ها ترسناک‌تر هستند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید پس از قهرمان نشدن تیمش در رقابت‌های فصل گذشته به جدایی فکر کرده است.
یک خورش سبز با گوشت و پیاز و لوبیا مگر چه باید داشته باشد که برای بعضی‌ها وارفته و آب و دان سوا می‌شود و برای بعضی‌ها انگار دارد با تو حرف می‌زند؟!
منابع عراقی از تدابیر امنیتی شدیدی خبر دادند که در پایتخت در راستای حفاظت از مراکز دیپلماتیک به عمل آمده است.
امیرحسین حسین زاده که یکی از بازیکنان مدنظر نکونام برای حضور در استقلال است، به تمرینات تیم بازگشت.
پاتریس اورا توضیح می‌دهد که چرا زیدان به عنوان یک مربی هم در فوتبال هم موفق است.
دختر جوان می‌گوید در یک پارتی با مردی متاهل آشنا و با او وارد رابطه پنهانی شد.
در طول سالیان اخیر هواداران متمول یکی از مسیر‌هایی بوده‌اند که باشگاه‌ها را در بزنگاه‌های خاص حمایت کرده‌اند؛ از انصاری برای آبی‌ها تا هدایتی برای پرسپوليس اما طی سالیان اخیر نامی جدید حول قرمزها مطرح شده است: محمد یوسفی!
اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش پیامبر رحمت و خاندان عترت؛ طلایه‌داران فضیلت و وحدت گفت: راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است.
فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
شهاب‌سنگ‌ها، خرده‌سنگ‌هایی هستند که از اجرام بزرگتری مانند دنباله‌دار‌ها یا سیارک‌ها جدا شده‌اند. گمان می‌رود سیارک‌ها و دنباله‌دار‌هایی که از قسمت‌های بیرونی منظومه شمسی آمده‌اند، ممکن است پس از برخورد، آب را روی زمین در حال تولد به جا گذاشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ