سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج گفت: مشکل سامانه سماح از دیروز به دلایل مشکلات فنی و به روز رسانی سیستم است.
اگر چه پیش بینی می‌شود آمار پیش ثبت نام زائران اربعین از یک میلیون نفر فراتر رفته باشد؛ با این حال اختلال در سامانه سماح بسیاری از متقاضیان برای ثبت نام را با مشکل مواجه کرده است.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از امروز صبح آب هیچ یک مناطق تهران دیگر با مشکل مواجه نیست گفت: اگر با مشکل مواجه شدید با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرید.
مصدومیت مدافع باتجربه تیم امید به طور کامل برطرف شده و امروز هم بدون مشکل زیر نظر رضا عنایتی کار کرد.
رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از اختلال در سامانه پرداخت «وام ازدواج» بانک مرکزی خبر داد و گفت: در حال پیگیری رفع این مشکل هستیم.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
وزیر دفاع با بیان اینکه نیازی به سامانه S۴۰۰ نداریم گفت: سامانه‌هایی که در حال حاضر داریم در دنیا بی‌نظیر هستند که می‌تواند مشکل ما را مرتفع کند.
شهردار منطقه ۵ تهران از آماده‌باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: طی ۲ ماه اخیر مشکل کمبود سامانه شارژ «من کارت» حل شده است.
سامانه الکترونیک حواله‌های دولتی دچار مشکل و نقل و انتقال مالی مختل شده است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تعداد کمی از دانش آموزان هنوز برخی از کتب آموزشی خود را دریافت نکردند که دلیل اصلی آن مشکل ثبت نام آنها در سامانه توزیع کتب درسی است.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، تمامی صرافی‌های عضو باز متشکل ارزی از شنبه ۱۴ آبان‌ماه موظف به عرضه ارز از طریق سامانه برخط بازار متشکل ارزی شدند.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: اگر سازمان‌ها رویه‌های خود را تمام کرده بودند، سامانه جامع تجارت به مراتب وضعیت مطلوب‌تری نسبت به الان داشت.
بازار متشکل معاملات ارز ایران با افزودن سامانه مربوط به جدول عمق بازار به وب سایت و سامانه معاملات این شرکت علاوه بر افزایش شفافیت، امکان تحلیل بیشتر را برای عموم فعالان بازار ارز فراهم کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه آموزش و سامانه ملی از دستاوردهای مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است.
رییس ستاد اربعین گفت:آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح، ۶۵۰ هزار نفر است که هر روز این آمار به شکل تصاعدی در حال افزایش و آمار به تدریج در حال واقعی‌تر شدن است.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ