​نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با قابلیت‌های به روزشده برای استفاده از «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران در دسترس متقاضیان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد را در به خواب رفتن با مشکل روبه‌رو می‌کند این است که زمانی که دراز می‌کشیم و آماده خوابیدن می‌شویم ذهنمان مورد هجوم افکار متعددی قرار می‌گیرد. در این میان ترفندی موسوم به تکنیک تنفس ۴-۷-۸ می‌تواند به آرام کردن ذهن و دور شدن از این افکار و به خواب رفتن تدریجی شما کمک کند.
جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه زائران اربعین هرچه سریع‌تر برای دریافت گذرنامه اقدام کنند، گفت: گذرنامه زیارتی حدود ۵ روز زمان می‌برد تا به دست زائران برسد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم سابق چلسی، می‌گوید فصل گذشته سریع‌‎ترین بازیکن این تیم بوده است.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان همانطور که با آن‌ها صحبت شده، دیدار با ژاپن را فراموش کنند چرا که باید به اندازه کافی امتیاز جمع کنیم تا به جمع هشت تیم برویم.
رئیس جمهور در پی شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در پیامی خواستار شناسایی و پیگیری علل وقوع حادثه و انگیزه عامل یا عاملان این حادثه شد.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: تداوم درگیری در برخی مناطق سودان می تواند باعث گسترش دامنه درگیری در سراسر سودان شود و باید هرچه سریعتر جلوی این درگیری ها را گرفت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شود.
کوریلا در خصوص برنامه هسته ای ایران نیز ادعا کرد: تهران می تواند بسیار سریعتر از ۲ سال پیش غنی سازی اورانیوم را انجام دهد. ایران با یک سلاح هسته ای, خاورمیانه را یک شبه و برای همیشه تغییر خواهد داد.
فرزانه فصیحی در روزی که رکورد خودش را به عنوان سریعترین دختر ایرانی شکست، طلای آسیا را بر گردن آویخت.
وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید اقدام کنند.
امروز نشست مهمی در وزارت ورزش با حضور رئیس فدراسیون و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
مدیر مک‌دونالد، می‌گوید: از آنجایی که نیاز‌های مشتریان ما همچنان در حال تغییر است، ما متعهد به یافتن راه‌های جدید برای خدمت رسانی سریع‌تر و زودتر از همیشه به آن‌ها هستیم.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قرار بود لایحه «نظام عادلانه پرداخت» جز اولین اقدامات دولت سیزدهم باشد، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرده و باید هرچه سریع‌تر این لایحه را به مجلس بفرستد.
عضو شورای شهر تهران گفت:خواهش من از دولت این است که هرچه سریع‌تر وضعیت استانداری تهران را مشخص کند.
دانشمندانی که تغییرات آب و هوایی را ردیابی می‌کنند دریافتند اروپا با سرعتی بیش از دو برابر میانگین جهانی در حال گرم شدن است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تأیید نهایی را ثبت کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
برخی از دانشمندان فکر می‌کنند که این می‌تواند آغاز دوره جدیدی از شبانه‌روزهای کوتاه‌تر باشد.
پیامد رژیم غذایی گیاهی بر بارداری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ