وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان همانطور که با آن‌ها صحبت شده، دیدار با ژاپن را فراموش کنند چرا که باید به اندازه کافی امتیاز جمع کنیم تا به جمع هشت تیم برویم.
عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تهران باید این موضوع هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک مجمع تشخیص و مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع قول داد سریع‌تر تکلیف طرح شفافیت را روشن کند.
یوفا تصمیم دارد هرچه سریعتر تکلیف پرونده‌های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را مشخص کند.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: تداوم درگیری در برخی مناطق سودان می تواند باعث گسترش دامنه درگیری در سراسر سودان شود و باید هرچه سریعتر جلوی این درگیری ها را گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
انتصاب مدیران باشگاهی در فدراسیون!! تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند تا همچون مار در آستین، نیش‌های تازه‌ای بر پیکره فوتبال وارد نشود
تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
​نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با قابلیت‌های به روزشده برای استفاده از «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران در دسترس متقاضیان است.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
مدیران رئال مادرید قصد دارند هرچه سریع‌تر تکلیف انتقال جود بلینگام، ستاره انگلیسی، به سانتیاگو برنابئو را مشخص کنند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قرار بود لایحه «نظام عادلانه پرداخت» جز اولین اقدامات دولت سیزدهم باشد، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرده و باید هرچه سریع‌تر این لایحه را به مجلس بفرستد.
سازوکار تمدید مدت بازداشت موقت که در نظام‌های دادرسی کیفری مقرر شده، از یک سو به لحاظ تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت فردی است که در بازداشت به سر می‌برد و از سوی دیگر برای جلوگیری از اتلاف وقت و طولانی‌شدن زمان دادرسی و ترغیب مقامات قضائی در فیصله‌دادن به دعوای کیفری است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: وسایل نقلیه توقیف شده در مهریز یزد در حال صدمه دیدن است و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری درخواست دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت پهنه رودکی مطابق قانون اقدامات لازم را به عمل آورد.
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم هفتمین همایش مالی اسلامی در خصوص تاکید رئیس جمهوری بر معرفی بدهکاران بانکی اظهار کرد: لیست بدهکاران عمده بانک‌ها در صورت‌های مالی بانک‌ها در سامانه کدال منتشر می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: این وسایل و تجهیزات که در انبار‌های بوشهر مانده باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند؛ استان‌های دیگر نیز چنانچه، وسایل و تجهیزاتی در این ابعاد در انبار‌های گمرکات و سازمان اموال تملیکی خود دارند که امکان استهلاک و از بین رفتن آن‌ها وجود دارد، سریعاً اعلام کنند.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ