اولین دوره آموزشی ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم و صفر توسط مرکز آموزش‌های الکترونیک جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تشکیل کمیته مشورتی، سرفصل‌های آموزشی دوره کمک‌های اولیه درجه ۲، با همفکری ۷ نفر از پیشکسوتان، مربیان برتر و صاحب نظران خبره، در فرآیند بازنگری قرار گرفت.
چگونه فرزند خود را برای اولین شب دور از خانه آماده کنیم؟ در این مطلب به شما روش‌های مختلفی را برای آماده‌سازی فرزندتان برای شبی که باید برای اولین بار از خانه دور باشد، آموزش می‌دهیم. از جمله بررسی احساسات و نگرانی‌های او، آماده‌سازی لوازم شخصی و مدیریت زمان استفاده از این لوازم در این شب مهم.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اعطای نشان عالی برکت به افراد برگزیده به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی از اقدامات بنیاد برکت در نمایشگاه و رویداد «تلاش» است.
بازیکنان تیم ملی اسپانیا یک دوره آموزش مهارت های احیا (کمک های اولیه) را پشت سر گذاشتند.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
تیم فوتوالی هیات ورزش روستایی زنجان با پیروزی برابر حریف یزدی خود به مقام قهرمانی اولین دوره فوتوالی کیش گیمز دست یافت.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج اولیه و اعلام زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.
سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان، گفت: در سال تحصیلی جاری ۶۲۵ دوره آموزشی ویژه والدین دانش آموزان در مدارس استان انجام شده است.
نخستین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین مرکز تخصصی آموزشی و تشکیلاتی تاما با محوریت بازی‌های حرکتی در کرمانشاه تا آخر سال راه اندازی خواهد شد.
مراسم افتتاحیه مسابقات مستریونیورس ایران با حضور رئیس فدراسیون جهانی در رامسر برگزار شد.
فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور نموده است.
ایرانداک با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اولین دوره آموزشی مالکیت فکری و ثبت اختراع را برگزار می‌کند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
اولین دوره جشنواره ترنج توسط مجمع کارآفرینان ایران و با محوریت کارآفرینی اجتماعی زنان برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۳۰آذرماه فرصت دارند فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.
اولین دوره مسابقات ملی فوتبال ۷ نفره شرکت ها «جام کیش» با حضور ۱۱ تیم آغاز شد و تا هشتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز گذشته هشت میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۲۱ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که از این میزان یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر کلاس اولی هستند. این درحالی است که سال گذشته حدود هشت میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم، ولی امسال به حدود ۹ میلیون رسیده است
اولین رویداد مسابقه ملی پارسونا با موضوع شخصیت‌پردازی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شریف برگزار می شود.
دبیر قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در تربیت فناورانه گفت: اولین بخش دوره های آموزش هوش مصنوعی، دوره توانمندسازی ۶۰ ساعته پروژه محور تربیت مربی کشوری سواد فناورانه و برنامه نویسی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۳ فضای آموزشی را آخر هفته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار دادیم. امیدواریم اولین دوره مسابقات مادر دختری و پدر پسری را برگزار می‌کنیم.
نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. تعداد یک میلیون و ۱۵۷ هزار نفر از داوطلبان در دوره ها و رشته های با آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ