شهردار تهران گفت: به جمع بندی اولیه‌ای رسیدیم؛ بسیاری از مخازن زباله در تهران امکان انتقال به زیرزمین را ندارند و علت این امر به واسطه شرایط شهرسازی شهر تهران است؛ در حقیقت امکان و اقتضائاتی در تهران وجود دارد که انجام چنین کاری امکان پذیر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد امین توکلی‌زادهمعاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه انضباط شهری به خبر بکارگیری نیرو‌های حجاب بان در شهرداری واکنش نشان داد.
شهردار تهران به همراه رئیس فدراسیون فوتبال از کمپ تیم های ملی و اردوی تیم ملی ساحلی بازدید کردند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: استعفای شهردار تهران دروغ است. کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحتند دروغ پردازی می‌کنند.
معاون شهردار تهران: پس با توجه به ناراضی بودن شهروندان ساکن در این محدوده، دوباره کمیته‌ای تشکیل دادیم و علاوه بر مشاور طراح، یک مشاور دیگر نیز اضافه کردیم.
شهردار بومهن در برنامه تهران ۲۰ گفت: جمع‌آوری نشدن زباله‌ها در سطح بومهن مربوط به رفتار و فرهنگ مردم است.
شهردار تهران شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت آباد میدان خراسان حضور یافت.
شهردار تهران درباره خبر اخیر مبنی بر اخذ عوارض از قبور توضیحاتی ارائه داد.
زاکانی شهردار تهران گفت:خبر منتشر شده در خصوص آرامگاه های خانوادگی است که برای ارائه خدمات در طور سال یک مبلغ کمی را دریافت می کنند و شامل بقیه قبور نمی شود.
عضو شورای شهر تهران گفت‌ :شهردار تهران بابد باید از جیب مبارک خود پول تخفیف عوارض ۴۰ درصدی پارکینگ به بیت المال را بازگرداند.
در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.
شهردار تهران به منظور ادامه بررسی برنامه چهارم توسعه شهر در صحن شورا حضور یافت.
زاکانی، شهردار تهران گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران دستور در اختیار قرار گرفتن تمامی سوله‌های ستاد بحران برای انجام فعالیت‌های ورزشی را صادر کرده است.
شهردار تهران اعلام کرد: ۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند و خرید مسکن در تهران ۶۷ سال برای یک فرد عادی زمان می‌برد، یعنی چند نسل باید بگذرد تا یک خانواده بتواند خانه‌دار شود. در تهران هر اتفاقی که می‌افتد، نقطه آغاز آن اتفاق در سراسر کشور است. گرانی مسکن و گرانی اجاره‌نشینی از تهران شروع شده است، اما الان همه مردم کشور از آن رنج می‌برند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برنامه توسعه چهارم شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در جلسه آتی شورای شهر ارائه خواهد شد.
صبح امروز سیزدهمین پویش قرار خدمت با حضور شهردار پایتخت و برخی مدیران شهری در منطقه ۷ آغاز شد.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه ۱۵ شهردار را در سمت خود ابقا، ۴ شهردار را در مناطق دیگر و ۳ شهردار را به عنوان مشاور معاون منصوب کرد.
روز گذشته شهردار تهران باز‌هم در برابر این پرسش قرار گرفت که مخازن زباله چه زمانی به شهر بازمی‌گردند؟ او پاسخ داد: این جمع‌آوری موقت است و با توجه به اینکه این مخازن از سوی عناصری که دست به آشوب می‌زدند، برای راهبندان استفاده می‌شد، تمهید شد که در معابر اصلی در برخی نقاط شهر این مخازن موقت جمع‌آوری شود، ولی به‌صورت جدیدی قطعا در حوزه جمع‌آوری زباله‌ها از آن‌ها استفاده خواهد شد.
شهرداری تهران برای جلوگیری از بروز حوادث جانبی اقدام به جمع آوری سطل‌های زباله کرده است اما متاسفانه راه حلی برای چگونگی جمع آوری زباله‌ها اندیشیده نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیمانکاران شهرداری تهران از کودکان سو استفاده کرده و آنها را برای جمع آوری زباله به کار می‌گیرند.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران میخواهم درباره وضعیت منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی‌های لازم را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ