کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم اما می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم، گفت: صعود به مرحله بعد سخت است اما امکانش وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر کره جنوبی به مرحله بعدی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافت.
تیم اسکیت اینلاین هاکی سایمان تبریز پس از تساوی مقابل حریف خود، به عنوان سرگروه به دور بعد راه یافت.
آبادان- تیم پالایش نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام تهران را شکست داد.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت جبران شکست 3-0 در بازی رفت غیرممکن نیست و بازیکنان بایرن برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.
با صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی، سه تیم از ایتالیا در این مرحله حضور دارند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود.
تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی عربستان به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
دو تیم بعث کرمانشاه و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.
آرژانتین موفق شد در دومین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ استرالیا را شکست دهد و در مرحله بعد حریف هلند شود.
تیم فوتبال مراکش در آخرین دیدار گروه F رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
صحبتهای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران امروز دوشنبه در نشست خبری پیش بازی با آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
بازیکنان و هواداران تیم فوتسال پالما بعد از صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، با حضور دو ملی پوش ایرانی جشن قهرمانی را برپا کردند.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی بارسلونا، معتقد است هنوز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان امکان پذیر است.
آرسنال با پیروزی 1-0 مقابل آیندهوون، صعودش به مرحله بعد رقابت های لیگ اروپا را قطعی کرد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال آسیا برابر ویتنام پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه پایانی به مرحله بعد صعود کرد.
تیم ملی فوتسال عراق با سرمربی ایرانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر کویت شکست خورد و حذف شد.
تعیین حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی فوتسال قهرمانی آسیا به روز پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها کشیده شد اما تقابل با ژاپن یا عربستان دور از انتظار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ