رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه اطرافیان این زوج بیان داشته‌اند که قاتل و مقتول به مدت طولانی با یکدیگر اختلاف ‏داشته و دائم در حال مشاجره بودند، گفت: با حضور عوامل اورژانس قاتل برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
یک سگ خانگی بعد از اینکه صاحبش به رودخانه گوداواری در هند می‌پرد منتظر او می ماند. روز یکشنبه اهالی محل متوجه این سگ خانگی شدند که کنار دمپایی های صاحبش خوابیده بود:
وزنه بردار قزاقستانی که سابقه قهرمانی جهان را داشت، بعد از مثبت شدن دوپینگ خود تصمیم به خودکشی گرفت.
ولادیمیر سدوف وزنه بردار قزاقستانی که به دلیل دوپینگ محروم شد، خودکشی کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و همدست وی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
طبق اخبار رسمی منتشر شده «شکیلا. غ»؛ ۱۵ ساله اهل کرمانشاه یکی از همین دخترانی است که به دلیل فشار‌های خانواده در جهت ازدواج اجباری، ۱۱ خرداد ماه جاری دست به خودکشی زد. دو روز بعد؛ ۱۳ خرداد نیز فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام خبر داد که پدری ۶۸ ساله دختر ۳۸ ساله خود را به دلیل «اختلافات خانوادگی» با «ضربات آجر» به قتل رساند.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
با خودکشی این پزشک معلوم شد که وی پس از عمل سقط جنین مرگبار روی بیمارش به‌شدت متاثر و دچار عذاب وجدان شده بود. همچنین وی به‌خاطر اتهامی که در برابر آن قرار گرفته و می‌بایست در دادسرای جنایی تهران حاضر می‌شد، دچار استرس زیادی شده بود و همه این‌ها باعث شده بود که تصمیم هولناکی بگیرد و به زندگی خودش پایان بدهد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ‌ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش‌فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!/ نجات معجزه آسای شوهر از سوءقصد‌های سریالی همسر
بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم
متهم گفت: با شنیدن حرف‌های همسرم خیلی عصبانی شدم و می‌خواستم خودم را بکشم، اما او مانع کارم شد. بعد تصمیم گرفتیم باهم دست به خودکشی بزنیم که دل‌مان برای بچه‌های‌مان سوخت و در نهایت با پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتیم مرد راننده را به قتل برسانیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به ۱۰۰ سرقت از سوی یک زوج جوان/ مرگ بعد از عمل جراحی زبان/ هوویی که سنگ صبورم بود!/ خودکشی زن میانسال بعد از قتل شوهر/ زمین، خانواده‌ای را در پارک سیمرغ بلعید/ محاکمه مرد دستفروش به اتهام قتل همکارش/ کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!/ گذشت از قصاص به حرمت روز مادر
خودکشی زن میانسال بعد از قتل شوهر
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
بعد از اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال جاری که منجر به فوت این دانشجو شد، به فاصله کوتاهی در ۱۹ آذر ماه خبر دیگری از اقدام به خودکشی دانشجوی دیگری از دانشکده متالوژی این دانشگاه به گوش رسید که خوشبختانه اقدام به موقع مدیریت دانشگاه از مرگ این دانشجو جلوگیری کرد.
معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله استان لرستان گفت: داماد خانواده که مسلح به کلت بود ابتدا پدرزن خود را با شلیک گلوله زخمی کرد. بعد همسر خود را به قتل رساند و سپس به خود شلیک کرده و فوت شد. قاتل و همسر کشته شده او حدود ۴۰ساله بوده و یک فرزند خردسال داشتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند/ اقدامات هولناک ۲ برادر بعد از قتل/ کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت/ خودکشی با سلاح در بازار مرمر/ پسر نوجوان قربانی سرقت از موزه شد/ ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!/ کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز
زن گفت: من و پدرم نیز به طرف منزل پدر شوهرم حرکت کردیم. دقایقی بعد با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای نجات ناصر آغاز شد. آن‌ها با شکستن قفل در منزل، وارد اتاق شدند و ناصر را در حالی به بیمارستان انتقال دادند که حال وخیمی داشت و تعدادی بسته‌های خالی قرص در کف اتاق افتاده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» اعلام کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ