زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس این تقویم آزمونی، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ با فاصله یک ماه از هم برگزار می‌شوند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
زمان برگزاری فینال جام حذفی را امیر قلعه‌نویی مشخص خواهد کرد.
وزیر خارجه روسیه اظهارات غربی‌ها درباره زمان برگزاری مذاکرات بین مسکو و کی‌یف را به منطق «شیزوفرنی» توصیف کرد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد، همچنین ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار از هفته بیست و ششم اعلام شد.
پورعباس با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال آینده تنها در یک روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه برگزاری این آزمون نیز تغییر خواهد کرد به این صورت که تعداد سئوالات آن کاهش می‌یابد. در واقع تاکنون به این شکل بود که در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون چهار ساعت و نیم تعیین شده بود که تلاش می‌کنیم زمان آزمون به سه یا سه ساعت و نیم کاهش یابد.
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بعد از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر انجام خواهد شد.
با گذشت یک ساعت از زمان مجمع فدراسیون کاراته هنوز خبری از آغاز مجمع نیست.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سه شنبه برگزار می‌شود.
فدراسیون فوتبال قصد دارد اردوی تیم ملی ایران را یک روز قبل از سال جدید برگزار کند.
رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بعد از هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود.
در حاشیه کنگره «زنان تاثیرگذار» دنیا که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، همسران روسای دولت‌های کشور‌های بورکینافاسو، صربستان، ارمنستان، قرقیزستان با جمیله سادات علم الهدی همسر رئیس‌جمهور ایران دیدار کردند.
زمان و محل برگزاری مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس همدان در جام حذفی تغییر کرد.
یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک اعلام شد.
جام جهانی رویداد بزرگی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. تنها زمان وقفه در این رقابت‌ها زمانی بود که جنگ جهانی رخ داد که مانع برگزاری رقابت‌ها در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ شد.
زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهارم لیگ یک فوتبال به تعویق افتاد.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کاپ یک روئینگ آسیا گفت: زمان این دیدارها با تائید کنفدراسیون آسیا بود و تغییر زمانش برای ما مهیا نبود.
مرحله یک هشتم‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان نیز به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری خواهد شد
یک نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تلاش نمایندگان برای تعیین زمان برگزاری جلسه آینده به منظور انتخاب رئیس جمهور این کشور خبر داد.
فدراسیون فوتبال زمان و مکان برگزاری بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را مشخص کرد.
سازمان لیگ ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ