دینامو زاگرب با نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود دیدار مقابل لودوگورتس را آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شبی که ملی پوشان ایرانی نمایش خوبی در یکی از حساس ترین مسابقات باشگاهی اروپا داشتند این آاک و دو لژیونر ایرانی بودند که به مرحله بعدی رفتند.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
یکی از مصدوم‌شده‌های این اتفاق می‌گوید: آن‌شب ما خواب بودیم، دوساعتی می‌شد که کمپ را تعطیل کرده بودیم و در چادر بودیم که یکهو متوجه شدیم افرادی وارد کمپ شدند و با سروصدا و شلیک تیرهوایی، همه ما را از داخل چادرها بیرون کشیدند. در ادامه هم تا جایی که می‌توانستند ما را کتک زدند و فریاد می‌زدند که شب سوم محرم آمده‌اید تفریح؟ مدام می‌پرسیدند که مشروب خورده‌اید؟
افرادی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، آلرژی یا یک بیماری خودایمنی دچارند، باید در طول تابستان، محتاط‌تر باشند و پیشگیرانه عمل کنند. آلرژی یکی از علل رایج سردرد‌های تابستانی است. افرادی که علائم آلرژی را تجربه می‌کنند ممکن است دچار سردرد یا ناراحتی سینوسی در سراسر ناحیه سینوسی و صورت شوند. همه این‌ها ممکن است محرکی برای سردرد‌های میگرنی باشد.
صادق محرمی با فراری تند و تیز و دیدنی از سمت راست، پایه گذار یکی از گل های تیمش بود.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) یعنی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: در ایام محرم فرصت مغتنمی فراهم آمده تا هر چه بیشتر ابعاد فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کنیم؛ این ایام فرصت خوبی است تا بر حمایت‌های قانونی خود از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر بیفزاییم.
مدیرعامل ذوب‌آهن می‌گوید احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی می‌شود.
بی‌تردید تصمیم محرم نویدکیا در بازگشت به فوتبال یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین مسائل روز فوتبال ایران در آستانه فصل نقل و انتقالات است.
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
کمال کامیابی‌نیا در صورت قهرمانی پرسپولیس به دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
یکی از چهار نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، انصراف رسمی خود را از انتخابات اعلام کرد.
با اعلام باشگاه سپاهان قرارداد امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.
مسعود ریگی یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که سرمربی پرتغالی سپاهان دوست ندارد او در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشته باشد.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل چلسی است.
مصاحبه روز گذشته چاچیچ در مورد یکی از مربیان بزرگ فوتبال کرواسی حالا برای او حاشیه‌ساز شده است.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل لوکوموتیو زاگرب است.
صادق محرمی، ستاره ایرانی دیناموزاگرب در متن یکی از مهم‌ترین صحنه‌های هفته اول چمپیونزلیگ قرار گرفت.
جلوگیری خانواده‌ها از خواستگاری و عقد در محرم و صفر و حتی مخالفت خود زوج‌ها با آن، یکی از رسوم غلط در این دو ماه شریف است که هیچ جنبه شرعی هم ندارد.
دولت قبل برای موضوع انتخابات لایحه‌ای داشته و مجلس نیز طرحی برای آن ارائه کرده است. لایحه دولت نیاز به نقاط تکمیلی دارد و مبنای ما در این رسیدگی، سیاست‌های کلی انتخابات است که این لایحه باید بر آن منطبق باشد. این مسائل چندین سال است بر زمین مانده‌اند بنابراین یکی از مسائل جدی ما تهیه این لایحه است.
یکی از نذورات محبوب مردم نذر پیراهن، دستمال و پارچه سیاه بود که بین فقرا و بی‌سیاه‌مانده‌ها تقسیم می‌کردند. بعد از نماز صبح در اغلب خانه‌ها و روضه‌خانه‌ها از مردم با نان روغنی و پنیر و خرما پذیرایی می‌شد و در بعضی از تکایا نیز ظهر و شب غذا می‌دادند.
تکایای دزاشیب، نیاوران، حصاربوعلی، تکیه پایین تجریش و... از قدیمی‌ترین تکیه‌های شمیران هستند که بیش از چند دهه میزبان مراسم نخل‌گردانی بوده‌اند. این تکایای بزرگ شمیران، غرفه‌های فراوانی داشتند که هر غرفه پیش از شروع مراسم عزاداری محرم، توسط یکی از طایفه‌های آبادی سیاه‌پوش می‌شد.
منابع آگاه اعلام کرد: یک شرکت بیمه دولتی در روسیه حالا به اصلی‌ترین مرجع بیمه کشتی‌ها در این کشور تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ