به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم؛ پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی می‌گوید جدایی او با تصمیم یحیی گل‌محمدی بوده است.
حسین شهریاری با قاطعیت از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس سخن گفت.
برانکو ایوانکوویچ گفت: به یحیی گل محمدی تبریک می گویم. او تیم خوبی بست و نفرات خوبی جذب کرد و قهرمان هم شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
علی پروین پس از قهرمانی این تیم با یحیی گل محمدی و افشین پیروانی تلفنی تماس گرفت و به آنها تبریک گفت
یحیی گل‌محمدی جام قهرمانی را به بیرانوند تقدیم کرد و گفت که اتفاقات قبل بازی در شان و شخصیت فوتبال ایران نبوده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی یحیی گل محمدی از تیم ما حاشیه است و می خواهند ذهن هوادار را خراب کنند.
بهترین راه حل برای باز کردن دروازه پرسپولیس، همانی است که خود یحیی در هفته های اخیر به کرات امتحان کرده.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
آمار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عینا شبیه اولین قهرمانی تیم برانکو است.
یحیی گل محمدی قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک گفت.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اظهارنظر درباره شرایط گلزنان فصل جاری این تیم گفت: تمرکز تیمی باعث افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری شده است.
وحید قلیچ در گفتگو با خبرآنلاین گفت: آقای گل محمدی برای بنده پشیزی ارزش ندارد. منبع: خبرآنلاین
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضعف این تیم در امر گلزنی را یکی از عوامل اصلی اختلاف با صدر جدول دانست و گفت: اگر تمرکز پرسپولیس در خط حمله بیشتر بود جای سپاهان در رتبه نخست بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
سرمربی پرسپولیس بعد از کسب برد مقابل سپاهان گفت به زودی با هواداران در مورد برخی مسائل صحبت می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی ارکان فدراسیون علیه تیم پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنند. این بزرگ‌ترین نگرانی من است و نباید اجازه دهیم حق ما ضایع شود.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس در امر گلزنی عملکرد فوق العاده ای داشتند، گفت: غیبت لوکادیا حس نمی‌شود چون جوانان جای او را پر کردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از نتیجه تساوی مقابل پیکان راضی نیست، به مشکلات تیمش اشاره کرد و گفت: به موقع یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
پرسپولیس با صدرنشینی وارد هفته ششم خواهد شد و به دیدار تیمی می‌رود که برخلاف فصول گذشته غیرمنتظره و می‌توان گفت شگفتی‌ساز تا به اینجا ظاهر شده است.
با وجود علاقه دیاباته به پیوستن به پرسپولیس، یحیی گل محمدی علاقه‌ای به سبک بازی این مهاجم نداشت.
کاسیانو قطعی شده بود اما باشگاه گفت مشکل انتقال پول داریم! بعدش او مصدوم شد. گادوین منشا گزینه دیگری بود که با تعلل از دست پرسپولیس رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ