جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای ادعای روزنامه صهیونیستی هاآرتص در زمینه محدودیت برای تحرکات حماس در ترکیه را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
جنبش فلسطینی مقاومت حماس اظهارات نتانیاهو در مورد پیشرفت مذاکرات مبادله اسرا را تکذیب کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که مذاکرات غیرمستقیم برای مبادله اسرا با جنبش مقاومت اسلامی حماس پیشرفت‌هایی داشته است.
یکی از مسئولان کمیته داوران از اعلام نام داور دربی در روز شنبه خبر داد.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
روغن زیتون می‌تواند جایگزین بسیاری از روغن‌ها و کرم‌های بدن شود. کایلی جنر قبلا ادعا کرده بود که یکی از طرفداران پروپاقرص روغن زیتون است. او می‌گوید که پس از حمام از روغن زیتون برای آبرسانی به پوست خود استفاده می‌کند.
آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، می‌گوید که هیچ اضطراب و استرسی در لحظات حساس پایانی دیدار این تیم برابر پورتو نداشته است.
گردان‌های شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فیلمی از اسیر صهیونیست در غزه ادعای آویو کوخاوی درباره موفقیتش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.
وزارت امور خارجه آمریکا با این ادعا که از سر گیری روابط سوریه و جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، به «ضرر فلسطینیان» است، به آغاز مجدد روابط طرفین تاخت.
در شرایط جنگ سایبری که در بزنگاههای حساس برای هر کشوری اتفاق می افتد، شناسایی و آگاهی بخشی درباره گروههای خرابکار به جامعه ضمن ارتقای زیرساختهای امنیت سایبری ضروری است.
سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک تیم وابسته به جنبش حماس که قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.
در این شکایت‌نامه ادعا شده متهمان صدها شرکت کوچک، نهادهای غیرانتفاعی، دولت‌های محلی و زیرساخت‌های حساس را هدف قرار داده‌اند.
طبق ادعای مارکا، خوزه خیمنز و یان اوبلاک، مدافع و دروازه‌بان اتلتیکو مادرید، بازی حساس فردا برابر بایرلورکوزن در هفته دوم لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.
نساجی مازندران بعد از ناکامی طی هفته‌های اخیر در کسب نتیجه که با ادعای مشکلات داوری همراه بوده، امروز در دیداری حساس مقابل مس در قائمشهر به میدان خواهد رفت.
روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن به نقل از منابع ناشناس مدعی شده است که روسیه از ایران خواسته مراکز نظامی در غرب استان حماه سوریه و همچنین پایگاه‌های خود در مرکز و غرب سوریه را ترک کنند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ