باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، خبر استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت این باشگاه را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد
با قبول استعفای فتح‌الله‌زاده؛ کریمی سرپرست استقلال شد
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کردند.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی از سمت خود استعفا داد.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
هیأت مدیره استقلال استعفای فتح‌الله‌زاده را نپذیرفت
هیات مدیره استقلال همانطور که "ورزش سه" در روز پیش‌تر خبر داده بود، با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد.
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند که مشخص نیست بدهی به سرمربی سابق آبی پوشان از چه محلی تامین خواهد شد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند.
در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال، با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه مخالفت شد.
واکنش ساپینتو به استعفای فتح‌الله‌زاده و حذف از آسیا
هر چند که هنوز استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت رسمی از سوی وزیر ورزش مورد پذیرش قرار نگرفته، اما اسامی زیادی برای جانشینی او در استقلال مطرح شده است.
نامه استعفای علی فتح‌الله‌زاده به دست وزیر ورزش رسید و او در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.
ریکاردو ساپینتو پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده و حذف احتمالی استقلال از آسیا، یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
هیات مدیره استقلال فردا برای بررسی استعفای علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل مستعفی باشگاه، تشکیل جلسه خواهد داد.
سیدحمید سجادی نسبت به استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، واکنشی مبهمی داشت.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد+ نامه
علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی استقلال استعفا داد.
باشگاه استقلال استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب و تاکید کرد که علی فتح الله زاده تا پاسی از شب پیگیر امور باشگاه است.
باشگاه استقلال استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب و تاکید کرد که علی فتح الله زاده تا پاسی از شب پیگیر امور باشگاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ