سفارت فرانسه در تهران اعلام کرد: این سفارتخانه شایعات رایج در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرانسه (و سایر کشور‌های اروپایی) صدور روادید برای اتباع ایرانی را تعلیق کرده‌اند، تکذیب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نظامیانش را از نیجر خارج نمی‌کند؛ ما تصمیمات کودتاچیان را به‌رسمیت نمی‌شناسیم.
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز که یک شهید و چندین زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.
فرانسه امروز در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
یک رسانه فرانسوی موعد نهایی سفر رسمی به تعویق افتاده پادشاه جدید انگلیس به فرانسه پس از خیزش اعتراضات سراسری علیه قانون بازنشستگی دولت ماکرون را فاش کرد.
استرالیا با عبور از فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، برای تیم ملی زنان ایران خط و نشان کشید.
تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.
تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان راه یافتند.
فرانسه خبر حمله ارتش این کشور به یکی از پایگاه‌های ارتش نیجر و آزاد کردن ۱۶ زندانی را رد کرد!
تیم زنان فرانسه با برتری 6-3 برابر پاناما به عنوان صدرنشین گروه راهی دور یک هشتم نهایی شد.
در پی تعلیق کمک‌های فرانسه به نیجر، رهبر کودتاگران این کشور اعلام کرد صادرات طلا و اورانیوم به فرانسه را متوقف کرده است.
نیروی هوایی ژاپن و فرانسه با هدف آنچه بهبود مهارت‌های تاکتیکی و تعمیق همکاری دفاعی خوانده‌شده است، برای نخستین بار رزمایش مشترک برگزار خواهند کرد.
رئیس جمهور فرانسه با توجه به تشدید ناآرامی‌ها در این کشور طی روزهای اخیر، سفرش به آلمان را به تعویق انداخت.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
وزارت خارجه فرانسه با ابراز تاسف از تصمیم مسکو مبنی بر تعلیق عضویت و مشارکت در پیمان «استارت نو»، از روسیه خواست که مسئولانه رفتار کند!
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، امروز توسط کمیته اجرایی این فدراسیون از سمت خود تعلیق شد تا نایب‌رئیس او به عنوان رئیس موقت هدایت این نهاد را به عهده بگیرد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
تعلیق رئیس فوتبال فرانسه بخاطر فساد جنسی
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فر انسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
دولت نظامی بورکینافاسو امروز از تعلیق فعالیت های رادیو بین‌المللی فرانسه در این کشور خبر داد.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
بر اساس گزارش‌ها، تعمیر و نگهداری ۹ راکتور هسته‌ای در فرانسه به دلیل اعتصاب به تعویق افتاد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه سرخیو راموس را به دلیل فحاشی به داور بازی با رنس، سه جلسه محروم کرد. البته یک جلسه آن تعلیقی است.
دادگاهی در فرانسه سه افسر پلیس را به اتهام قتل «غیرعمد» یک سیاه‌پوست، مجرم اعلام و آنها را تنها به ۱۵ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ