سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت ایران در نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به کشته شدن خبرنگار حوزه جنگ خبرگزاری اسپوتنیک و زخمی شدن چند روزنامه‌نگار دیگر با بمب‌های خوشه ای، اعلام کرد: این موضوع بی اعتباری سخنان آمریکایی‌ها در استفاده با احتیاط و سنجیده از این مهمات را برهمگان آشکار کرد و نشان داد که واشنگتن کنترل دست نشانده‌های خود را از دست داده است.
سفارت ایران در اسلام آباد اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد با هدف اسلام هراسی محکوم کرد.
سفارت روسیه در آمریکا در واکنش به بیانیه کاخ سفید درباره تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، تاکید کرد که آمریکا به طور غیررسمی به ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین اعتراف کرده است.
«استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی سفارت ایران در عربستان سعودی گامی مثبت در منطقه است، گفت: فکر می‌کنم، هر زمان دو کشور، بخصوص دو کشور با نفوذ زیاد در آن منطقه--در خلیج (فارس) --در گفت‌وگوی صریح و سازنده هستند، برای منطقه مفید است.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا به طور تلویحی از بازگشایی سفارت ایران در عربستان استقبال کرد.
به‌دنبال اعزام بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر جهان به نروژ از سوی آمریکا، سفارت روسیه در اسلو این اقدام تحریک‌آمیز را محکوم کرد.
سفارت روسیه در لهستان اقدام مقامات این کشور در توقیف ساختمان مدرسه این سفارتخانه در ورشو را غیرقانونی خواند.
سفارت روسیه در لندن به ارسال گلوله‌های حاوی اورانیوم از سوی انگلیس برای اوکراین واکنش تندی نشان داد.
سفارت روسیه در واشنگتن به واکنش رسانه‌هایی آمریکایی به تایید حکم بازداشت خبرنگار نشریه وال‌استریت‌ژورنال از سوی دیوان عالی مسکو، عکس‌العمل نشان داد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، از انتشار مطالب جعلی و بی‌اساس درباره منطق انتخاب سفیر کشورمان در جمهوری ارمنستان و نیز سوابق کاری وی و بازنشر آن در گروه های مختلف ابراز تاسف کرد.
سفارت روسیه در لندن اعلام کرد که ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین از سوی انگلیس واکنش مسکو را به همراه خواهد داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پرونده حادثه سفارت جمهوری آذربایجان را از نظر قضایی و امنیتی پیگیری می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حادثه سفارت آذربایجان گفت که جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب بدانند که به اهداف‌شان در ماجرای سفارت آذربایجان در ایران نخواهند رسید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اظهار داشت: جریاناتی که به دنبال سوء‌استفاده از اتفاق رخ داده برای سفارت آذربایجان هستند و می‌خواهند از این آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند، بدانند که مقامات جمهوری اسلامی ایران بسیار عاقل‌تر و هوشمندتر از این حرف‌ها هستند که بخواهند در بازی این جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب قرار گیرند.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری روز جمعه خود گفت که سازمان ملل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران را که یک کشته نیز بر جای گذاشته است، محکوم می‌کند.
رییس جمهور جمهوری آذربایجان در بیانیه خود، پیش از انجام تحقیقات و روشن شدن ماهیت این حادثه، این اقدام را «تروریستی» خواند و خواستار مجازات افراد مسئول در آن شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران واکنش نشان داد.
اظهارات نماینده آمریکا در مجارستان درباره رئیس جمهور روسیه با واکنش سفارت مسکو روبرو شد.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
سفارت روسیه در آمریکا با اشاره به تعیین سقف قیمت برای نفت مسکو، اعلام کرد که این اقدام عملا به معنای تغییر شکل اصول بنیادین بازار آزاد است.
سفارت روسیه نسبت به تصرف مرکز دیپلماتیک توسط مقامات لهستانی واکنش داد و خواستار بازگشایی دوباره این مرکز به روی دیپلمات های روسی شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه سفارت اوکراین در سرزمین های اشغالی درباره این جنبش را محکوم کرد.
سفارت روسیه در ایران تاکید کرد: پرتاب موفق ماهواره خیام، از طرح‌های مشترک و به یادماندنی روابط دو کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ