روزبه چشمی با گذشت دو روز از دربی پایتخت از هواداران استقلال بابت شکست در این مسابقه عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز گفت: شما می‌توانید عاشق من و یا از من متنفر باشید اما حسی که همیشه به من خواهید داشت، احترام و قدردانی نسبت به من است به دلیل خدماتی است که بسکتبال داشته‌ام.
ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‎ای ناپولی، یک توئیت بلند در مورد ماجراجویی فوق العاده خود در این فصل منتشر کرد.
حضور پسر علیرضا بیرانوند روی سکوی جشن قهرمانی شب دروازه‌بان پرسپولیس را تکمیل کرد.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه رشت نوشت: برای این دختران من و شما باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم.
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خبر خوشی در خصوص پرونده استراماچونی داد.
قالیباف گفت: شما آقای نوروزی گفتید لایحه خشونت دی‌ماه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی آمده و الان مطرح می‌شود حال این‌که یک فوریت این لایحه در ۲۹ اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و اکنون بعد از گذشت دو سال در دستور مجلس قرار گرفته است. شما به بنده تهمت می‌زنید، من شما را در ماه مبارک رمضان می‌بخشم، اما آبروی مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.
محمد جواد آذری جهرمی به علی عسگری رییس وقت رسانه ملی گفت: شما که خودتان بزرگ‌ترین انحصارگر دنیا هستید، اصلاً نباید حرف از چند ذی‌نفعی بزنید! مکرون سمت کاربر می‌ایستد و می‌گوید من باید از حقوق کاربران در اروپا در برابر انحصار چینی و آمریکایی دفاع کنم و، چون سمت مردم ایستاده حمایت هم می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از زحمات شما مربیان تربیتی، برنامه اعتکاف دانش آموزی، راهپیمایی ۱۳ آبان، خب باید هم اتحادیه اروپا از این کارها انجام دهند و ما را تحریم کنند.
مربی استقلال گفت: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه خدا را شکر برنده شده‌ایم.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
کاپیتان پرسپولیس پاسخ کنایه‌های ساسان انصاری را داد و از وی خواست طبق اظهار نظر دیکته‌ شده‌ای که برای در نظر گرفته‌اند، سرش در کار خودش باشد.
فریدون عباسی رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: به صرف هشدار‌ها نمی‌توان، زندگی را تعطیل کرد. همانگونه که به من هم آمدند و گفتند: «شما قرار است ترور شوید.» اگر قرار است من ترور شوم، پس نباید زندگی کنم؟ نباید رفت‌وآمد داشته باشم؟ نباید سخنرانی کنم؟ نباید کلاس بروم؟ نیرو‌های امنیتی باید هر واقعه‌ای را پیش‌بینی کنند.
میکل آرتتا فصل فوق العاده ای را در آرسنال سپری می کند و امیدوار به شکستن طلسم ناکامی های این تیم است.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد که مسابقه حساسی برابر برزیل داریم و فکر می‌کنم هر دو تیم تا سر حد توان برای پیروزی مبارزه خواهند کرد.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: حال که ظاهراً تصمیم به پیروی از توصیه‌های همان افرادی گرفته‌اید که شرایط کشور را به اینجا رسانده و در همۀ زمینه‌ها بحران‌آفرینی کرده‌اند، من دیگر چرا این وسط خودم را سنگ روی یخ کنم و برایتان دل بسوزانم؟ تا روزی که در این مسیر پیش می‌روید، مرا به خیر و شما را به سلامت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ