بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم افتخار کار کردن با کارلوس کی‌روش در جوانی نصیب من شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
سرمربی هال سیتی با تمجید از عملکرد اللهیار صیادمنش گفت که از کار کردن با این بازیکن ایرانی لذت می برد
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
حسین شنانی می‌گوید بازیکنان نفت مسجدسلیمان در عدم نتیجه‌گیری این تیم مقصر هستند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: کار کردن در محلات کم برخوردار مثل باز کردن معبر در میدان مین است. جوانان با توان مضاعف در راستای الگوسازی و صف شکنی برای رسیدن به اهداف والای انقلاب بکوشند.
آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس، تاکید کرد که در دوران حضور در این تیم، هیچ مشکلی با کریستیانو رونالدو نداشته است.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید حضور بازیکنان در صورتی مثبت است که برای باشگاه اثرگذار باشند.
هافبک جوان سپاهان امیدوار است اعتماد مورایس را جلب کند تا همچنان در این تیم حضور داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان سرانجام نسبت به جذب کریس رونالدو واکنش نشان داد.
دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا و باشگاه لیورپول مدعی شد تمرکز کارلوس کی‌روش در دیدار ایران مقابل آمریکا، متوقف کردن «پولیشیچ» و از کار انداختن سلاح تهاجمی این تیم است.
برهالتر گفت: ایران تیم خوبی است و تلفیقی از هشت سال کار کردن است. چیزی است که در جام جهانی قبلی شروع شده است. حمله متقابل ایران خوب است. طارمی را دارند. تیم محکمی هستند. مربی خوبی دارند. من کی‌روش را می‌شناسم و همانطور که گفتم بازی حذفی است.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
سامان قدوس نکاتی خواندنی از کار با کارلوس کی‌ر‌وش و البته بودن کنار کریستین اریکسن عنوان کرده است.
نام این مربی " برونو" است و مدتی هم در تیم الدحیل قطر کار کرده.
مربی استقلال گفت به نظر من آقای ساپینتو واقعا آدم خوش قلبی هستند و کار با ایشان عالی است.
کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد. او برای این کار ابزار لازم را در خطوط سه‌گانه زمین دارد؛ هم مدافعانش آماده به نظر می‌رسند، هم هافبک‌ها و هم مهاجمانش. با‌این‌حال او این روز‌ها دلیل بیشتری برای خوشحالی هم دارد؛ آمادگی دروازه‌بان‌های ایرانی.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
ماجدی: کی‌روش فعلا فقط کار مدیریتی کرده
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم ملی طی دو بازی تدارکاتی اخیرش، مدعی است شاگردان کی‌روش در جام جهانی نیز قادر به انجام کار بزرگی خواهند بود.
احمد جمشیدیان معتقد است تیم ملی با هدایت کی روش تا زمانی که گلی دریافت نمی کند شرایط خوبی دارد و باید روی این نقطه ضعف کار کرد‌.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
میلاد سرلک از جمله بازیکنانی است که اولین روزهای کار کردن زیر نظر کارلوس کی‌روش را تجربه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ