حمیده اسماعیل‌نژاد با شکست فرزانه فصیحی در یک رقابت تن به تن، قهرمانی رقابت‌های دو صد متر جایزه بزرگ تهران را از ان خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
برایان دابو در استادیوم فولادشهر حضور داشت و دربی اصفهان را از نزدیک تماشا کرد.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
مراسم آیین نکوداشت دکتر حسین مهرپور و با رونمایی از کتاب مجموعه مقالات اهدایی به استاد ببا حضور دکتر محمد جواد ظریف در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سردار علایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این کتاب خاطرات با عنوان «پسر آشیخ محمود» در موسسه روزنامه ایران واقع در خیابان خرمشهر در ضلع شرقی مصلی رونمایی خواهد شد.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ در دانگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه برگزار شد.
دفتر رهبر انقلاب به رونمایی از موشک «فتاح» در توییتر واکنش نشان داد.
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با رد شایعه هک سایت ریاست جمهوری، گفت: هفته گذشته از نسخه جدید سایت رونمایی شد و امروز در تکمیل پروژه ارتقای امنیت، سایت به طور موقت از دسترس خارج شد.
در سحرگاه امروز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران به مناسبت روز دختر با شعار، گلشن شود آنجا که تو باشی رونمایی شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از رونمایی بخش «ویترین دختران» در پلتفرم‌های داخلی در روز دختر خبر داد.
در مراسم آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلای ایران که با حضور دکتر فرزین و رییس و اعضای شورای پول و اعتبار برگزار شد از اقدامات بانک ملی ایران برای ارائه ارز به متقاضیان تقدیر شد.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
از زمان نخستین حضور جو-آئه، فرزند دوم کیم جونگ-اون در ملاعام در سال گذشته میلادی، این اولین بار است که این کشور تمبری را با تصویر جو-آئه رونمایی می‌کند.
در عربستان، یک دختر جوان با شکل و شمایلی شبیه به جورجیا همسر کریستیانو رونالدو، سروصدا به راه انداخت
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
انتشار عکس‌های «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و دخترش در حال مشاهده پرتاب موشک اولین افشاگری عمومی از وجود یکی از فرزندان او می‌باشد. رسانه دولتی کره شمالی موشک تازه را قوی‌ترین موشک بالستیک قاره‌پیما تا به امروز معرفی کرده است.
دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حزب کمونیست چین از کمیته دائمی دفتر سیاسی (پولیتبورو) خود رونمایی کرد. یک گروه هفت نفره که اوج قدرت سیاسی در چین را نمایندگی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ