کارلوس کی‌روش می‌گوید به تیمش ایمان دارد و کنار هم برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به آمار نامتعارف مس‌سونگون به رهبری اسماعیل تقی‌پور در لیگ برتر پرداختیم، به پیشتاز لیگ که مهار ناپذیر به نظر می رسد.
پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.
تیم شمشیربازی سابر ایران بازهم به ژاپن باخت
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که به چهار بازی محرومیت از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شده در فرجام‌خواهی از این تصمیم یوفا شکست خورد.
شهداب با معروف و غفور بازهم به سانتوری و موزرسکی باخت
الهلال بازهم فینال آسیا را به ژاپنی‌ها باخت، اوراواردز جام گرفت
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
شکست پرگل آلمان مقابل بلژیک/ عربستان بازهم باخت!
دریا بابل به یک برد پر گل مقابل استقلال ملاثانی دست پیدا کرد.
مجیدی بازهم بازی برده را باخت؛ اینبار به یک پرسپولیسی!
سرمربی آلومینیوم بازهم بابت پوشش بد تلویزیونی بازی تیمش مقابل نساجی به صداوسیما کنایه زد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مجیدی طی دو هفته اخیر از جام حذفی هم کنار رفته و در لیگ هم از صدر جدول فاصله بسیار زیادی گرفته است.
لورکوزن بازهم باخت، سردار روی نیمکت هم نبود
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
گل‌گهر بازهم در سیرجان باخت؛ شاهکار نساجی
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
«آمتیس رمضانی» دبیر انجمن متخصصان عفونی کشور گفت: طی دو سال گذشته با توجه به استفاده گسترده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، ابتلا به سایر بیماری‌های عفونی نیز کمتر شد با این حال کاهش مواجهه با ویروس و افت آنتی بادی‌ها موجب افزایش این بیماری‌ها شد و از این بابت بازهم نگران افزایش بیماری‌های تنفسی هستیم.
اولین باخت سپاهان بازهم با گل دقیقه ۹۰ پاتوسی
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
در همان روزهايى كه تحويل سند قطعى ساختمان فدراسيون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهايى مى شد واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ويلموتس در برج لاكچرى نياوران به مرحله تكميل رسيد. آیا بازهم غرامت قرارداد مرد بلژیکی را باید مردم بدهند؟
قهرمان در افتتاحیه باخت/ شکست استقلال بعداز ۳۰بازی بازهم به سپاهان
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ