مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل اتخاذ تصمیماتی برای برخورد سلبی با دست‌فروشان را عملی نادرست دانست و گفت: ساماندهی دست‌فروشان باید با فراهم کردن امکانات لازم برای آنان صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخش مجازات و سلبی لایحه عفاف و حجاب برای عده بسیار کمی از افراد جامعه چون گروه‌های سازمان یافته، سلبریتی‌ها و مروجان بی‎‌حجابی است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
اعمال سرمربیان بیشتر از حرفهای آنها نکات داخل تیم را به بیرون درز می‌دهد.
برخورد در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان با بی اعتنایی موعود بنیادی‌فر همراه شد.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
در حادثه برخورد یک شناور یدکش و یک نفت‌کش در کانال سوئز، یدک‌کش غرق شد.
رئیس دیوان عدالت اداری، گفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع از آفت‌های مهم ادارات است و نباید تبعیض و تفاوت بین مراجعان قائل شد.
اولین کسی که با این تماشاچی برخورد کرد سپ کاس 28ساله بود که بعد از برخورد با دست‌خهای این تماشاچی نقش زمین شد. بعد از آن بود که دوچرخه‌سوارهای پشت سر سپ کاس هم با او و با یکدیگر برخورد کرده و صحنه‌های عجیبی در مسیر خلق شد.
خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه اقدام سلبی همراه با خشونت، خشم را در بین مردم زیاد می‌کند، ابراز کرد: اینگونه رفتار‌های سلبی غلط و خلاف شرع است و نتیجه‌ای جز نفرت از اصل دین را در پی ندارد و باید نگاه افراطی و تفریطی را در بحث حجاب کنار بگذاریم.
آمار‌ها به ویژه آمار‌های اقتصادی، عرصه‌ای برای تبلیغات و نمایش نیست. آینه‌ای است که به تناسب وضعیت می‌تواند خوبی یا بدی و پیشرفت یا پسرفت را نشان دهد. برخورد شفاف و غیرگزینشی با آن به اعتماد مردم کمک می‌کند و برعکس آن موجب سلب اعتماد می‌شود؛ بنابراین در انتشار و تبلیغ آمار‌ها نباید گزینشی و سیاسی عمل کرد.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مواجهه بازدارنده با هنجارشکنان در زمینه حجاب و تفکیک بین افراد ضعیفُ الحجاب با هنجارشکن تأکید کرد و گفت: ذکر این نکته ضروری است که پیگیری مساله حجاب و عفاف هیچ منافاتی با اولویت داشتن مسائل اقتصادی ندارد.
سیستمی که با دانشگاه برخورد سلبی می‌کند، این پیام را به افکار عمومی صادر می‌کند که سرمایه اجتماعی و مطالبات مردم برایش اهمیتی ندارد. البته وزارت علوم با قرار دادن شخصی مانند دکتر کلانتری (جامعه‌شناس) در معاونت اجتماعی، نشان داده که حداقل در ظاهر این اهمیت را درک کرده است. امیدواریم غلبه مسائل سیاسی و منازعه بر سر قدرت، تاثیر سوء در دانشگاه‌ها نداشته باشد.
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های ضربتی جمع آوری، پاسخگوی ساماندهی کودکان کار نبوده است، گفت: در برنامه سلبی برخورد با سرشبکه ها و توقیف خودروها پیش بینی شده است.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
صالحی دادستان تهران خطاب به شاکیان گفت: هر کسی بر نحوی که بخواهد امنیت مردم را سلب کند برخورد عبرت آموز می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ