به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلان با انتشار بیانیه‌ای رسمی از امضای قرارداد پنج ساله با یونس موسی، هافبک آمریکایی والنسیا، خبر داد.
هافبک جوان پرسپولیس که برای فصل پیش رو در فهرست زیر ۲۳ سال قرار گرفته است، قرارداد ۵ ساله را به امضا رساند.
عارف غلامی پیش قراردادی را با یک باشگاه خارجی به امضا رسانده ولی تا پنج روز زمان دارد که در صورت توافق با استقلال، آن تفاهم نامه را باطل کند.
شبکه اسکای اعلام کرد منچستریونایتد با راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی آتالانتا، برای امضای توافقی پنج ساله به توافق رسید.
انتقال گرانیت ژاکا به بایر لورکوزن قطعی شده و این هافبک سوییسی به زودی با امضای قراردادی پنج ساله به این تیم ملحق خواهد شد.
آاس رم اعلام کرد اوان اندیکا، مدافع ساحل عاجی را با امضای قراردادی پنج ساله از آینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفته است.
گردان‌های (سرایا) القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که در حملات پنج روزه دشمن صهیونیستی به غزه ۱۱ نفر از فرماندهان و مجاهدان این گردان‌ها به شهادت رسیدند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
اعضای شورای شهر تهران معادل یک تا پنج روز از حقوق و مزایای خود را به صورت داوطلبانه به حمایت از هموطنان زلزله‌زده اختصاص دادند.
مهاجم پیشین منچسترسیتی پنج روز پس از امضای قراردادش با تیم عربستانی آن را فسخ کرد.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: گاز گرفتگی در مشهد خانواده پنج نفره را به کام مرگ کشاند.
هیچکدام از اعضای پرتعداد کادرفنی کی‌روش، تجربه مارکار آقاجانیان را از حضور در تورنمنت‌ها ندارند.
اعضای پارلمان لبنان ظهر امروز پنج شنبه به وقت بیروت، در هشتمین جلسه خود برای انتخاب رئیس جمهوری جدید این کشور، به اجماع نرسیدند.
وزارت امور خارجه الجزایر از امضای سند پنج ساله دوم همکاری های جامع راهبردی با چین خبر داد.
سخنگوی گمرک گفت: صادرات غیر نفتی کشور در پنج ماه نخست امسال به ۹ عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو به ۴ میلیارد و ۱۱۸ میلیون دلار رسید که رشد ۴۰ درصدی داشته است.
خاسبلا ماگومدوف قراردادی پنج ساله با سازمان UFC امضا کرد.
باشگاه چلسی اعلام کرد بعد از امضای قراردادی پنج ساله با گراهام پاتر او به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب شده است.
این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.
آنتونی، ستاره برزیلی سابق آژاکس، با امضای قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست.
باشگاه بایر لورکوزن مراسم باشکوهی با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان خود در ورزشگاه اولریش هابرلند برگزار کرد که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ تماشاگر در این برنامه حضور یافتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.
اعضای تیم هوادار با بیست و پنج درصد دریافتی فصل را آغاز خواهند کرد.
پرچم‌های قرمز رژیم غذایی شما کدامند؟
کورنتن تولیسو، هافبک ۲۷ساله پیشین بایرن مونیخ رسما با امضای قراردادی پنج ساله به لیون پیوست. لنگله هم قرضی به تاتنهام منتقل شد
مجوز شرکت در انتخابات فوتبال به واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی داده نشد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ