معاونت علمی با آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در راستای توسعه همکاری های بین دو کشور در حوزه علمی، فناوری و نوآوری توافقنامه ای امضا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
دستاورد سفر نخست وزیر ژاپن به یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس، امضای ۲۳ توافقنامه همکاری بود.
با وجود توافق شفاهی میان بایرن و کیم مین جائه با توجه به موضوع خدمت سربازی بازیکن کره ای هنوز تفاهم نامه ای میان طرفین امضا نشده است.
نیروهای مسلح کویت و پاکستان یک توافقنامه همکاری در زمینه‌های نظامی و دفاعی امضا کردند.
یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست به افزایش تنفر ملت مصر از رژیم صهیونیستی با وجود امضای توافقنامه صلح میان دو طرف اشاره کرد.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آن‌ها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آنها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.
منابع خبری از تداوم روابط گرم میان عربستان و ترکیه و امضای هشت توافقنامه همکاری خبر دادند.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، توافقنامه همکاری های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق بامضاء رسید.
المانیتور به نقل از حییم کورین، اولین سفیر اسرائیل در سودان جنوبی گزارش داد: سودان قبلاً به توافقنامه ابراهیم ملحق شده است و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد تلاش برای بازگرداندن شتاب به توافق، افزایش همکاری و تقویت تلاش‌ها برای رسیدن به عادی سازی واقعی است، چراکه میان امضای توافق و خود مکانیسم تفاوت وجود دارد.
منابع خبری از امضای توافقنامه میان امارات و کشور آفریقایی اتیوپی در زمینه انرژی خبر دادند.
ناتو و اتحادیه اروپا امروز با امضای یک تفاهمنامه همکاری مشترک، بر ادامه حمایت از اوکراین تاکید کردند.
رسانه ها از دیدار وزیر دفاع روسیه با همتای بلاروسی خود در مینسک و امضای توافقنامه تامین مشترک امنیت منطقه‌ای میان دو کشور خبر می دهند.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
مصر و امارات توافقنامه ای برای احداث یکی از بزرگترین پروژه های انرژی بادی در مصر با ظرفیت ۱۰ گیگاوات برق امضا کردند.
بندرعباس - توافقنامه تخصیص و تحویل اراضی بندر شهید حقانی و نیز توافقنامه تخصیص و تحویل اراضی طرح جامع بندر هرمز میان سازمان بنادر و دریانوردی و استانداری هرمزگان به امضا رسید.
تفاهم‌نامه‌ای میان معاون گردشگری و معاون وزیر راه در راستای تقویت هماهنگی‌ در نحوه صدور مجوز و واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و توافقنامه دیگری با وزارت راه امضا شد.
وزیر صنعت و فناوری های پیشرفته امارات در سفر خود به توکیو چندین توافقنامه همکاری با ژاپن امضا کرد.
در جریان سفر محمد بن زاید، رئیس امارات به عمان، ۱۶ توافقنامه و یادداشت تفاهم بین امارات و عمان امضا شد.
ازبکستان و عربستان ۱۳ توافقنامه سرمایه گذاری در زمینه های مختلف به ارزش ۱۲ میلیارد دلار امضا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ