در بیست و هشت سالگی بیمه معلم خدا را شاکریم که با طی فراز و فرودها، کشتی بیمه معلم همچنان در دریای بیمه می پیماید و به بیمه گذاران معظم خدمت رسانی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
واژه مردم به نحو اطلاق در جای‌جای قانون اساسی از مقدمه تا پایان آن، بار‌ها تکرار شده است. ملاحظه اصول متعدد نشان می‌دهد که از نظر قانون اساسی، تمامی ایرانیان از هر دین و آیین و قوم و زبان و جنسیتی، در دایره شمول واژه مردم بوده و دارای حقوق مساوی در کلیه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... هستند.
عطاری نقلی او در سرگوگل شده بود کلاس درس اخلاق. کسبه محله از او منش کاسبی یاد می‌گرفتند و مشتریان و اهالی تجریش هم راه و رسم کمک به همنوع را. معروف است که حاج نقی موقع حساب و کتاب کردن، اول پاکتی که قرار بود در آن نخود و لوبیا و... بفروشد را در یک کفه ترازو می‌گذاشت تا مبادا وزن پاکت را روی قیمت جنس حساب کرده باشد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.
نحوۀ برخورد امام با اصحاب جمل، خوارج و به‌خصوص زمامداری معاویه نیز هیچ‌کدام از سرِ ایده‌آلیسم اخلاقی انتزاعی و بی‌توجه به عواقب و نتایج کار و یا رئالیسم بی‌رحمانۀ معطوف به حفظ و بسط قدرت شخصی نبوده و همگی جلوه‌ای از یک استراتژی روشنِ تیزنگرانۀ متکی بر تعامل بی‌وقفه و عقلانی بین اصول اخلاق و نسبیت آن در امور جزئی را به‌نمایش می‌گذارد.
بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره‌های قرعه‌کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. بونرین ممکن است شرکت‌های قرعه‌کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.
از آنجایی که سازمان نوسازی مدارس کشور در دوره مدیریت جدید همواره احترام به اصول اخلاقی و شفافیت در اخبار و اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است همچنین در این مسیر برای خیرین به عنوان بازوان مستحکم و قابل اعتماد در جهاد مدرسه سازی احترام ویژه‌ای قائل است به اطلاع می‌رساند که هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است. املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی‌­ساز نباشد اساساً نمی‌­تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.
فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارلوس کی‌روش برای وی در ادامه دوران ورزشی آرزوی موفقیت کرد.
زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی توضیحات مفصلی را در خصوص حواشی به وجود آمده در مشهد ارائه داد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تربیت نسلی از دانش آموزان توحیدی و اخلاق مدار به عنوان یک اصل اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد.
محسن رهامی عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران در همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» گفت: مثلا قوانین بانکی ما الآن فقهی هست و فقها و شورای نگهبان تأیید کرده اند، ولی اخلاقی نیست؛ این قوانین بانکی ما باعث انباشته شدن میلیاردها ثروت می شود و مردم را فقیر می کنند. بسیاری از قوانینی که خود ما در مجلس اول و دوم تصویب کردیم فقهی بودند ولی اخلاقی نبودند.
دانش‌آموزان دختر ازدواج‌کرده می‌توانند با رعایت شئونات دانش‌آموزی و اصول اخلاقی و تربیتی با دیگر دانش‌آموزان در مدارس روزانه به تحصیل خود ادامه دهند.
لوییس انریکه با اشاره به یکی از بازیکنان خود در جام جهانی که او را ناامید کرد، به اصول و کدهای اخلاقی فوتبال خیانت کرد.
لوییس انریکه با اشاره به یکی از بازیکن خود در جام جهانی که او را ناامید کرد، به اصول و کدهای اخلاقی فوتبال خیانت کرد.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنکه آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود، ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت. از جمله آن که، اولاً؛ به وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه وحشی، بی‌شخصیت و به دور از همه اصول و مبانی اخلاقی هستند. ثانیاً؛ تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آن‌ها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران تلقی کرد.
کیهان نوشت: اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعداد‌های زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.
به تازگی متوجه شده‌ایم برخی از دوستان ما در کمیته فنی، اصول اخلاقی را زیر پا گذاشتند؛ ما همیشه می‌گوییم ورزشکار باید جوانمرد باشد و روی حرف خودش بایستد اما...
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی مجتهد و استاد برجسته اخلاق را تسلیت گفت.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ