بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره‌های قرعه‌کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. بونرین ممکن است شرکت‌های قرعه‌کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه چیز برای یک فینال جذاب و مشخص شدن مسافر جدید لیگ ملت‌ها آماده است.
اعضای باندی که به روش اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی، از بیش از ۳۰۰ نفر ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
گئورگی گولسیانی می‌گوید از موضوع ممنوعیت احتمالی قرارداد دلاری بی خبر است اما قطعا با آن مخالفت خواهد کرد.
قهرمان وزن اول کشتی آزاد جام تختی تاکید کرد چون مبارزه فینال بود او محتاطانه مبارزه کرد و همین باعث نزدیک شدن کشتی‌اش با میلاد والی‌زاده شد اما در مبارزه بعدی حتما بهتر مبارزه خواهد کرد.
منابع سودانی از درگیری شدید در خارطوم پایتخت این کشور و متوسل شدن ژنرال البرهان به نظامیان احتیاط برای نبرد با ژنرال رقیب خبر دادند.
ادین ترزیچ از سباستین هالر تمجید کرده و از او برای تبدیل شدن به قهرمان بوروسیا دورتموند در این فصل حمایت کرده است.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
در زمینه قیمت‌گذاری سیاست وزارت صمت، رقابتی شدن قیمت خودروسازان است، به گونه‌ای که آسیب‌های پیشین قیمت‌گذاری رفع شود و رابطه‌ای برنده - برنده بین خودروساز و مصرف‌کننده خودرو برقرار شود.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد
پاکو خمس می‌گوید در بین مدعیان سپاهان از بهترین کیفیت تیمی برخوردار است.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
استفان کامبیاسو، ستاره سابق آرژانتینی اینتر، بایرن را شایسته صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دانست.
قدرت‌های بزرگ در سطح جهانی و قدرت‌های منطقه‌ای در مناطق پیرامون خود، تمایلات هژمونیک را حفظ و برای ارتقای موقعیت خود و دستیابی به جایگاه هژمونیک تلاش می‌کنند، اما این جنگ روشن کرد که عصر هژمونی اگر به پایان نرسیده باشد، حداقل با چالش‌های بزرگی روبه روست، اما هرچه هست کنشگران اصلی در این جنگ خانمانسوز، ماهیت و محیط کنش بین‌المللی را نظامی کرده‌اند که باید بدان پرداخت.
اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
احتمالا تنها تغییر ترکیب یحیی گل‌محمدی نسبت به بازی قبل اضافه شدن مهدی ترابی باشد.
دو مدافع وسط استقلال برای فیکس شدن در دربی پایتخت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده خوش شانس رادیویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
برنده مسابقات مسترز پاریس گفت که هدفش تبدیل شدن به نفر شماره یک جهان در سال آینده است.
سباستین فتل درباره آخرین مسابقه دوران حرفه‌ای‌اش در ابوظبی صحبت کرد.
سرمربی پرسپولیس بنا بر آنچه خودش ادعا کرده یکی از روزهای عجیب دوران مربیگری خود را در این تیم پشت سر گذاشته است.
شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش در صورت لغو شدن بازی با منچستریونایتد باید برنده این بازی لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ