مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک‌دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می‌شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع‌تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارخانه لینگوتو فیات دارای یک ویژگی منحصر به فرد بود و آن پیست تست خودرو‌ها روی پشت بام ساختمان کارخانه بود.
مراسم پاکسازی پیست اسکی مجموعه بین المللی توچال ۱۹ مرداد با حضور مسئولان ، اسکی بازان ،کوهنوردان و جمع زیادی از علاقه مندان به حفظ محیط زیست برگزار شد.
در فاصله دو روز مانده به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست جهان در اسکاتلند گنج خانلو تنها نماینده ایران در این بخش به دنبال صادر نشدن ویزا حضور در این رویداد را از دست داد.
نیمار در عمارت جدید خود یک پیست کارتینگ و یک دریاچه مصنوعی می سازد.
قم- رئیس هیئت شمشیربازی استان قم گفت: پیست تخصصی شمشیربازی که قرار بوده در خانه شمشیر بازی قم ایجاد شود هم اکنون به علت عدم همکاری پیمانکار به نتیجه نرسیده است.
تیم مردان و زنان دوچرخه‌سواری ایران در مرحله مقدماتی ماده تیم اسپرینت مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2023 مالزی در رده آخر قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.
بازدید خبرنگاران از پیست اسکی سهند
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
برنده نخستین گرندپری فرمول یک 2023 توضیح داد که چرا انتظار یک مسابقه آسان در عربستان برای تیم ردبول را ندارد.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
مدیریت پیست دربندسر بسته های لباس های گرم را برای زلزله زدگان خوی ارسال کرد.
بارش برف طی ۲ روز اخیر به حدی بود که احتمال خطر برای اسکی بازان را افزایش داد و به همین دلیل امروز چهارشنبه پیست‌های دیزین و دربند سر تعطیل شد.
مجموعه پیست بین‌المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
به دنبال مهیا شدن شرایط جوی و بارش مناسب برف، مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
مدیر تیم‌های ملی اسکیت از نصب ۲۳۰ صندلی در آکادمی اسکیت آزادی و بازسازی آن بعد از ۱۰ سال خبر داد.
تبریز- مسئول روابط عمومی هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: سه شهروند در پیست اسکی سهند مصدوم شدند.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان جاده منتهی به پیست بین‌المللی اسکی تاریک‌دره همدان برای ورود اسکی‌بازان به این منطقه ورزشی با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان که طی این چند وقت موفق به بازگشایی چندین مجموعه ورزشی غیرفعال شده، باز شد و به طور رسمی پیست بین‌المللی تاریک دره همدان بازگشایی شد.
همه ساله با بارش برف و سفید پوش شدن ارتفاعات استان مرکزی، تیوب سواری، سرسره بازی رونق می گیرد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بازدید اخیر نماینده فدراسیون جهانی اسکی، گواهی بین‌المللی پیست اسکی تمندر لرستان صادر شد.
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
مدیر تیم‌های ملی اسکیت گفت: پیست اسکیت آزادی نزدیک به ۱۰ سال است که هیچ بازسازی در آن صورت نگرفته و آسفالت آن شرایط مناسبی برای تمرین ورزشکاران حرفه‌ای ندارد.
حضور رکابزنان ایران در مسابقات جاده قهرمانی جهان منتفی است اما یک سهمیه برای مسابقات پیست قهرمانی جهان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ