پس از کش‌وقوس‌های فراوان جاده منتهی به پیست بین‌المللی اسکی تاریک‌دره همدان برای ورود اسکی‌بازان به این منطقه ورزشی با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان که طی این چند وقت موفق به بازگشایی چندین مجموعه ورزشی غیرفعال شده، باز شد و به طور رسمی پیست بین‌المللی تاریک دره همدان بازگشایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارخانه لینگوتو فیات دارای یک ویژگی منحصر به فرد بود و آن پیست تست خودرو‌ها روی پشت بام ساختمان کارخانه بود.
مراسم پاکسازی پیست اسکی مجموعه بین المللی توچال ۱۹ مرداد با حضور مسئولان ، اسکی بازان ،کوهنوردان و جمع زیادی از علاقه مندان به حفظ محیط زیست برگزار شد.
منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.
قم- رئیس هیئت شمشیربازی استان قم گفت: پیست تخصصی شمشیربازی که قرار بوده در خانه شمشیر بازی قم ایجاد شود هم اکنون به علت عدم همکاری پیمانکار به نتیجه نرسیده است.
تیم مردان و زنان دوچرخه‌سواری ایران در مرحله مقدماتی ماده تیم اسپرینت مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2023 مالزی در رده آخر قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
نشریه واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد که ارتش آمریکا دستور دارد تا هواپیماهای جاسوسی خود در کریمه و روسیه را در فواصلی دورتر از محدوده مجاز در قوانین بین‌المللی به پرواز درآورد.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
روایت رئیس کمیته ملی المپیک از دیدار اخیرش با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اگرچه به ظاهر شفاف‌سازی از این دیدار بود اما به واقع بر ابهامات و پیچیدگی‌های احوالات ورزش اضافه کرد.
مدیریت پیست دربندسر بسته های لباس های گرم را برای زلزله زدگان خوی ارسال کرد.
بارش برف طی ۲ روز اخیر به حدی بود که احتمال خطر برای اسکی بازان را افزایش داد و به همین دلیل امروز چهارشنبه پیست‌های دیزین و دربند سر تعطیل شد.
مجموعه پیست بین‌المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
به دنبال مهیا شدن شرایط جوی و بارش مناسب برف، مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
مدیر تیم‌های ملی اسکیت از نصب ۲۳۰ صندلی در آکادمی اسکیت آزادی و بازسازی آن بعد از ۱۰ سال خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک‌دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می‌شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع‌تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بازدید اخیر نماینده فدراسیون جهانی اسکی، گواهی بین‌المللی پیست اسکی تمندر لرستان صادر شد.
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
تمساح سیامی خجالتی، که زمانی در سراسر آسیای جنوب شرقی رایج بود، می‌تواند تا ۱۰ فوت رشد کند، برای دهه‌ها برای پوست و گوشتش شکار می‌شد به حدی که در اوایل دهه ۱۹۹۰ تصور می‌شد این گونه در جهان منقرض شده است. اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت این گونه را در فهرست در معرض خطر انقراض قرار داده است.
«امید» این پرنده شگفت‌انگیز هرسال از غرب دریای خزر وارد ایران می‌شود و در تالاب بین‌المللی فریدون‌کنار زمستان‌گذرانی می‌کند. امید در مسیر ۵هزار کیلومتری کوچ از سیبری تا ایران تمامی چربی ذخیره شده زیر پوست خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل به‌محض رسیدن به مقصد مهاجرتی خود به تغذیه فراوان نیاز دارد.
محمدرضا آخوندی مشاور روابط بین‌الملل فدراسیون وزنه‌برداری شد.
حضور رکابزنان ایران در مسابقات جاده قهرمانی جهان منتفی است اما یک سهمیه برای مسابقات پیست قهرمانی جهان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ