همه ساله با بارش برف و سفید پوش شدن ارتفاعات استان مرکزی، تیوب سواری، سرسره بازی رونق می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزیره کیش با پرداختن به زیرساخت‌های خود و توسعه فضای بازی‌های آبی و تفریحات ورزشی و امکانات هتلی، توانسته طی سال‌های اخیر امکانات و فضایی امن را برای سفرهای خانوادگی طراحی کند.
مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت کار گفت: سعی داریم در برنامه پیشگیری از اعتیاد جامعه کارگری بر تفریحات سالم و سلامت روان آنها متمرکز شدیم تا بتوانیم براساس چشم انداز ۳ ساله نتایج مطلوبی کسب کنیم.
آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که متدینین با شادی مخالف هستند در حالی که اینگونه نیست مردم به تفریحات سالم احتیاج دارند و این وظیفه متولیان فرهنگی کشور است که زمینه‌های این امر را فراهم کنند، البته شادی مردم زمانی محقق می‌شود که مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها حل شود.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی ممنوعیت شنا و تفریحات دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم در ترددهای دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای سبک و تفریحی و فعالیت‌های دریایی فراساحل را توصیه می‌کند.
قلیان و قلیان‌کشی یکی از تفریحات رایج ایرانی‌های زمان قاجار بود؛ پولدار و بی‌پول و جوان و پیر هم نداشت. همه قلیان می‌کشیدند.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
حیدر زندیه، معلم و فعال صنفی می‌گوید: هرچند این کار از اساس اشتباه است، اما مدارس برای مدیریت هزینه‌هایشان مجبور هستند که به دلار شهریه بگیرند. هر سال اگر مدرسه استیجاری باشد حدود ۴۰ درصد به هزینه اجاره آن اضافه می‌شود، هزینه‌های جاری از جمله تفریحات و سرگرمی دانش‌آموزان این مدارس و مواد خوراکی هم که مدام در حال افزایش است، پس از دید آن‌ها منطقی است که وقتی اقتصاد مملکت با نرخ دلار بالا و پایین می‌شود، هزینه را هم به دلار بگیرند که بتوانند مدیریت کنند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر به دلیل کرونا و کم شدن مسافران تعطیل شده اند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریحات تحریک‌آمیز وزیر امور خارجه آمریکا در ارتباط با برنامه نظامی ایران صرفاً با هدف ادامه بازاریابی برای تسلیحات آمریکایی، به کمک ایران هراسی است.
در کشور‌های عربی دو چرخ راندن ماشین شاسی بلند مخصوصا تویوتا یکی از تفریحات عجیب‌شان به شمار می‌آید.
اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، طی حکمی به سمت رئیس کمیته ورزش و تفریحات سالم کمیسیون اجتماعی و فرهنگی کلان‌شهرهای کشور منصوب شد.
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات «امتک» در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر می‌باشد.
پیست اسکی توچال بدلیل واقع شدن در شهر تهران یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ورزشی برای تفریحات زمستانی در پایتخت است که بیش از هشت ماه در سال پذیرای ورزشکاران و خانواده‌هایی است که قصد کوهنوردی و تفریح دارند. این پیست به همراه پیست اسکی آلوارس در استان اردبیل نخستین پیست‌های اسکی برفگیر کشور هستند.
یکی از تفریحات ناصرالدین شاه پختن نذری و منفعتی بود که بعد از آن نصیب خود و درباریانش می‌شد، به‌ویژه آش نذری که یک وجب روغن داشته باشد...
الاهلی امارات برای مهدی قائدی هیچ عایدی نداشت. یک فصل آنجا ماند و با کلی حاشیه به ایران برگشت. تفریحات و خوش‌گذرانی‌هایش در دبی شهره خاص و عام شده بود و حتی وصف آن تا نشریات اماراتی هم رفت. سرمربی دیگر به او اعتماد نداشت و کم‌کم باشوی پرامید فوتبال ایران ابتدا به نیمکت و سپس به سکو تبعید شد.
آویزان شدن کودکان از شیشه اتوموبیل‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه آنهاست که اتفاقا خیلی هم خطرناک است. در یک کشور خارجی یک کودک از شیشه خودرو بیرون آمده و خودرو پشت چراغ قرمز است. به محض اینکه خودرو شروع به حرکت می‌کند، کودک با تکان‌های ماشین تعادلش را از دست می‌دهد و، چون زیر پایش در ماشین خالی می‌شود ناگهان از پنجره بیرون می‌افتد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ