مدیر تیم‌های ملی اسکیت گفت: پیست اسکیت آزادی نزدیک به ۱۰ سال است که هیچ بازسازی در آن صورت نگرفته و آسفالت آن شرایط مناسبی برای تمرین ورزشکاران حرفه‌ای ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از ساکنان اربیل عراق در اعتراض به شرایط نامناسب خدمات رسانی، دست به اعتراض زدند.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید ساکت الهامی با وجود شرایط روحی نامناسب تیمش را تنها نگذاشته است.
این افراد، حساسیت زیادی به شرایط محیطی دارند. آنان ترس‌های شدید مربوط به طرد و رهاشدگی و خشم نامناسب را، حتی در حین مواجهه با یک جدایی کوتاه‌مدت واقع‌گرایانه و یا هنگامی‌که تغییرات غیرقابل اجتناب در نقشه‌ها پیش‌می‌آید، تجربه می‌کنند.
امروز مطالبی همچون چگونه یک پرتفوی خوب بچینیم؟ ، شرایط نامناسب در بانک سینا | سپرده گذاری ها پرید؟، تحلیل تکنیکالی نماد فخوز | فخوز برای خرید مناسب است؟، کدام نمادهای بورسی با تقاضا همراه خواهند بود؟، اخبار مهم برای بورس فردا ۷ مرداد | نرخ خوراک کاهش می‌یابد، سهام پیرمردی چه زمانی وارد پرتفو می شود؟!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
این پرواز متعلق به شرکت «ایران ایر تور» بود که رای ساعت ۱۴:۳۰ کیش را به مقصد تبریز ترک کرد اما نیمه راه مجبور به بازگشت به جزیره شد.‌
اتحادیه های کارگری درانگلیس بار دیگر اعتراضات مربوط به دستمزد پایین و شرایط کاری نامناسب در این کشور را برگزار کردند.
ویدیویی منتشر شده که شرایط بد و نامناسب یک خرس قهوه‌ای در باغ وحشی در ارومیه را نشان می‌دهد را ببینید.
هنگامی که فردی دچار افسردگی باشد، سطح انرژی در او کمتر از حد معمول است. در این شرایط اشتیاق و اشتها برای بسیاری از چیز‌ها از جمله غذا در او از بین می‌رود و در نتیجه تغذیه فرد دچار اختلال می‌شود
جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو در بخشی از مستند جدیدش به شرایط روحی ستاره پرتغالی می‌پردازد.
مسابقات باشگاهی بسکتبال در حالی روز دوشنبه وارد هفته پایانی مرحله مقدماتی می‌شود که مسئولان مس رفسنجان به دلیل شرایط نامناسب جسمانی بازیکنان‌شان خواستار عدم انجام دیدار خود شده‌اند.
مارسلو بیلسا پیشنهاد هدایت اورتون را به دلیل شرایط نامناسب این تیم در جدول لیگ برتر انگلیس رد کرد.
بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره ۲۵۵۰ و ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون در مسیر خارگ- اهواز- خارگ باطل شده است.
سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد،ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
سرمربی تیم نیس فرانسه گفت که ستاره ولزی تیمش به دلیل شرایط روحی نامناسب، به تمرینات بازنگشته است.
بازی دوستانه پرسپولیس به دلیل شرایط نامناسب چمن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه لغو شد.
رئیس سابق فدراسیون جودو شرایط این فدراسیون را نامناسب توصیف کرد و گفت که با شرایط کنونی نیاز به تغییرات اساسی وجود دارد.
خبرگزاری میزان نوشت: وی با شرایط حاد جسمانی به بیمارستان منتقل نشده بوده و تصمیم اعزام به بیمارستان برای جلوگیری از وقوع هرگونه شرایط بالینی نامناسب صورت پذیرفته است؛ بنابراین گزارش حال عمومی رونقی خوب و کاملا پایدار است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.
شرایط نامناسب چمن ورزشگاه پاس قوامین سبب شد تا تیم سایپا هم تصمیم به کوچ از تهران بگیرد.
کبد چرب می‌تواند بر اثر تغذیه نامناسب گریبان‌گیر هر فرد یا گروهی در جامعه باشد؛ با این حال، بعضی از افراد به علت شرایط خاص بدنی ممکن است بیش از سایرین در خطر ابتلا به کبد چرب قرار داشته باشند.
وزیر کشور گفت: در این شرایط لازم است در الگوی مصرف مطابق دستورالعمل وزارت نیرو عمل کرد تا به لطف الهی شامل نزولات آسمانی باشیم و شهرداری تهران نیز در این بخش همکاری بسیار خوبی با سازمان آب منطقه‌ای داشته است تا بتوانند در تامین آب کمک کنند، اما آنچه که مشخص است باید الگوی مصرف را اصلاح کنیم.
سبزوار ـ مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار گفت: خشکسالی و شرایط اقلیمی نامناسب در سال زراعی گذشته سبب کاهش ۱۵ درصدی تولید محصول پسته شهرستان سبزوار نسبت به سال گذشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ