حضور رکابزنان ایران در مسابقات جاده قهرمانی جهان منتفی است اما یک سهمیه برای مسابقات پیست قهرمانی جهان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارخانه لینگوتو فیات دارای یک ویژگی منحصر به فرد بود و آن پیست تست خودرو‌ها روی پشت بام ساختمان کارخانه بود.
هر روز که می‌گذرد، راننده‌های بیشتری در حال مبارزه با بخش‌های خطرناک پیست اسپا فرانکورشان بلژیک دچار حادثه می‌شوند. آنجا یک پیچ واقعاً کُشنده دارد؛ اوروژ!
مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ پیست در بخش بانوان با حضور سردار آزمون به عنوان یک حامی مالی و سرمایه گذار در این رشته به پایان رسید.
نیمار در عمارت جدید خود یک پیست کارتینگ و یک دریاچه مصنوعی می‌سازد.
نیمار در عمارت جدید خود یک پیست کارتینگ و یک دریاچه مصنوعی می سازد.
در پنجمین روز از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در مالزی نمایندگان ایران صاحب یک مدال نقره شدند.
در پنجمین روز از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در مالزی نمایندگان ایران صاحب یک مدال نقره شدند.
در پنجمین روز از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در مالزی نمایندگان ایران صاحب یک مدال نقره شدند.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا با کسب یک مدال دیگر توسط نمایندگان ایران پیگیری شد.
عکس العمل سریع یک موتورسوار مسابقه جان رقیبش را از مرگ نجات داد.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
تیم‌های فرمول یک تا اطلاع ثانوی از حضور در پیست ایمولا محروم شدند.
برنده نخستین گرندپری فرمول یک 2023 توضیح داد که چرا انتظار یک مسابقه آسان در عربستان برای تیم ردبول را ندارد.
راننده خودرو پژویی که در پیست فدک اندیمشک در حال هنرنمایی بود در یک لحظه کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با تماشاگران برخورد می‌کند.
رکاب‌زن پیست ایران گفت: دوچرخه‌سواری به یک کشتی به گِل نشسته تبدیل شده است و مشکلات اساسی دارد که رییس جدید باید در وهله اول آنها را حل کند.
در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در مالزی یک خودرو پس از انحراف از پیست به یک تماشاگر برخورد کرد و جان او را گرفت. قربانی ۳۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده به سر و خونریزی ریه جان خود را از دست داد.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که برای استان زنجان کسب کرده‌ام، اما هیچ حمایتی از من صورت نمی‌گیرد و حتی از داشتن یک پیست سیمانی برای انجام تمریناتم در این استان محروم هستم.
مرحله ماقبل پایانی فصل 2022 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده انگلیسی تیم مرسدس به پایان رسید.
در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل 2022 رقابت‌های فرمول یک، مکس فرستپن راننده جسور و خوش‌دست هلندی توانست برنده پیست سوزوکا در ژاپن شود و قهرمانی پیش‌هنگام فصل را به چنگ آورد اما هنوز تا رکورد قهرمانان پیشین فاصله زیادی دارد.
در رده‌بندی کلی، مکس فرستاپن با 336 و سرجیو پرس با 253، شارل لکلرک با 252 امتیاز، اول تا سوم شدند. گرندپری بعدی در پیست آستین آمریکا برگزار می‌شود.
راند سوم مسابقات سرعت در پیست آزادی با معرفى نفرات برتر به پايان رسيد.
داور بین المللی فوتبال ایران با بیان اینکه در یک پیست خاکی برای قضاوت در جام جهانی آماده شده بود، گفت: آوردن کمک داور ویدئویی (VAR) کار سختی نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ