یکی از شاهدان به رویترز گفت که یک پهپاد را در منطقه نزدیک استادیوم فوتبال «دینامو» و ساحل رود دنیپر مشاهده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از انفجاری در کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی در شهر حیفا خبر دادند.
منابع عبری از انفجاری در کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی در شهر حیفا خبر دادند.
رسانه‌های روسی از حمله پهپادی و وقوع انفجاری مهیب در شهر کورچاتوف، محل نگهداری نیروگاه اتمی کورسک خبر می‌دهند.
برخی منابع خبری از وقوع انفجارهای مهیب در شهرهای کی‌یف و خارکیف خبر داده‌اند ؛ منابع خبری تصاویری از مسدود شدن برخی معابر در شهر روستوف توسط ارتش روسیه منتشر کرده‌اند.
گاز پخت و پز باعث انفجاری مهیب در یک رستوران کباب‌پزی در شمال غربی چین شد که در جریان جشن‌های ملی، ۳۱ نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.
ویدئو‌های تایید نشده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند که حاکی از انفجاری مهیب در سد نیروگاه برق‌آبی "کاخوفکا" در منطقه خرسون واقع در جنوب اوکراین است و در حال حاضر آب سد در حال سرازیر شدن به مناطق اطراف است.
منابع محلی سودان از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب و تیراندازی با سلاح سنگین در خارطوم پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع محلی از وقوع انفجارهای مهیب در اطراف مقر فرماندهی ارتش سودان و تشدید درگیری‌ها با سلاح سنگین در محوطه کاخ ریاس‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.
همزمان با حملات راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین ،صدای انفجارهای مهیب در اطراف نوار غزه شنیده می‌شود.
رسانه‌ها از وقوع انفجاری مهیب در پایتخت سودان خبر می‌دهند.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در داخل پایگاه نظامی آمریکا واقع در ریف دیر الزور در شرق سوریه خبر دادند.
رسانه‌های ژاپن از وقوع انفجاری مهیب در محل سخنرانی نخست‌وزیر این کشور در شهر واکایاما خبر دادند.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
صدای انفجاری مهیبی در حومه دمشق، پایتخت سوریه شنیده شد.
شدت انفجارها به‌حدی است که صدای آن را ساکنان جولان اشغالی و اهالی نزدیک دریاچه «طبریه» واقع در شمال فلسطین اشغالی نیز صدای آنها را شنیده‌اند.
فردی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد و با گرما، انفجاری مهیب ایجاد کرد که شیشه‌های فروشگاه را شکست و تکه‌هایی از سقف آن سقوط کرد.
بر اثر وقوع چند انفجار مهیب حین برگزاری یک مسابقه ورزشی در کامرون، ۱۹ نفر زخمی شدند.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی از وقوع چندین انفجار در نیروگاه هسته ای زاپروژیا در اثر حملات موشکی اوکراین خبر داد.
شاهدان عینی در سومالی در شاخ آفریقا از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب خبر دادند.
پس از آن که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اوکراین را به حمله تروریستی به پلی که روسیه و کریمه را به هم متصل می‌کند، متهم کرد، انفجار‌های مهیبی، پایتخت اوکراین و سایر شهر‌های این کشور را لرزاند.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از وقوع انفجاری مهیب در پل شبه‌جزیره کریمه خبر دادند.
(ویدئو) خسارات ناشی از انفجار‌هایی مهیب در فرودگاه کریمه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ