در عراق علاوه بر مقتدی صدر، نخست‌وزیر این کشور هم از نام جعلی خلیج ع رب‌ی استفاده کرد و مسابقات جام ملت‌های خلیج فارس هم با همین نام مجعول برگزار می‌شود!این کشورپا را فراتر گذاشته تمبر‌هایی با همین نام منتشر کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه فرانسوی اکیپ پیام‌های تندی که بین کیلیان امباپه و ناصرالخلیفی در طول چند هفته گذشته رد و بدل شده را منتشر کرده است.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
مطالعه تجربه کشور ژاپن نشان می‌دهد دولت این کشور توانسته است با اعمال برخی سیاست‌ها از قبیل اقدامات کنترلی و آموزش کارکنان در حین استخدام، مانع از بروز پیامدهای منفی سالخوردگی نیروی کار شود.
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست، اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قند‌های افزوده با پیامد‌های منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. با این‌حال، میوه‌هایی که طعم شیرینی محسوسی دارند، می‌توانند میل و هوس غذایی شما به مصرف خوراکی‌های شیرین را راضی نگه دارند و سلامتی شما را هم به خطر نیندازند.
به گفته متخصصان سلامت، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش کردن منظم و انجام فعالیت‌هایی در جهت کاهش استرس می‌تواند به بیماران در مقابله با عوارض منفی روند درمان سرطان و همچنین پیامد‌های خودِ بیماری کمک کند.
«یکی از دلایل اخراج "رابرت مالی" از تیم مذاکراتی آمریکا در مساله ایران، قوی‌تر شدنِ جایگاه و موقعیت "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و تیم متحد وی در شکل دهی به سیاست خاورمیانه‌ای واشنگتن است. تیمی که بدون تردید مواضع سخت گیرانه تری را در موضوعات منطقه‌ای و مخصوصا مساله هسته‌ای ایران اتحاذ می‌کند با این حال، نقطه تفاوت رویکرد آن‌ها با تیم رابرت مالی و آنتونی بلینکن، عدم تاکیدشان بر ضرورت دستیابی به یک توافقِ مکتوب با تهران است.»
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز بخش زیادی از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز وسعت ۵۰۰ هکتاری از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
فضائلی نوشت: پلیس آلبانی به مقر منافقین حمله می‌کند، رهبران جهاد اسلامی و حماس هم در ایرانند، موشک هایپرسونیک هم آزمایش می‌کنیم! چه خبر است؟
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
سرلشکر باقری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب‌های دکتر احمدیان به سمت نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیری این شورا و نیز دریابان شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
بحران اوکراین به واسطه پیامدهای منفی خود، به آشکار شدن اختلافات نهفته در میان اعضای اتحادیه اروپا دامن زده است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
عباس صالحی درباره پیامد‌های منفی مسمومیت دانش‌آموزان دختر، هشدار داد.
تجربه نشان داده که ورود هوش مصنوعی به هر کسب‌وکاری می‌تواند یکسری پیامد‌های منفی و ناخواسته به دنبال داشته باشد که در اغلب اوقات مدنظر طراحان و توسعه دهندگان سیستم‌های هوش مصنوعی نبوده، اما درنهایت باعث می‌شود تا کارکنان و نیروی انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها تحت الشعاع این نقش آفرینی قرار بگیرند و متضرر نشوند.
تدروس ادهانوم مدیر کل سازمان بهداشت جهانی نظرات کمیته در مورد قرار داشتن این بیماری در نقطه گذار را تأیید و از توصیه‌های کمیته برای هدایت دقیق این انتقال و کاهش پیامد‌های منفی قدردانی کرد. وی با این وجود اعلام کرد که کرونا همچنان برای بهداشت عمومی وضعیتی اضطراری با نگرانی بین‌المللی است.
مشاور سابق ظریف با بیان این که هدف پارلمان اروپا از تحریم سپاه، جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تصور نمی‌کنم اروپایی ها آماده باشند که گام‌های عملی و فراتر بردارند، حتما متوجه تبعات و پیامدهای منفی این موضوعات هستند.
دو پنل تنظیمات در گوگل کروم برای دسکتاپ وجود دارد: نخست اینکه وقتی تنظیمات را از منوی برنامه انتخاب می‌کنید و دیگری وقتی chrome://flags را در نوار آدرس تایپ می‌کنید و Enter را فشار می‌دهید، ظاهر می‌شود. این پرچم‌های کروم تنظیمات آزمایشی‌تری برای کاربران قدرتمند هستند، اما هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند ظاهر مرورگر را کنترل کنید، عملکرد را تغییر دهید، سرعت دانلود را افزایش دهید و اقدامات بسیار دیگری را انجام دهید.
اکثر مردم عادت دارند، به محض این‌که صبح از خواب بیدار می‌شوند، با روشن کردن تلفن همراه خود به شبکه‌های اجتماعی سر بزنند تا بدانند که دنیا در جریان خواب آن‌ها از مدار خارج شده یا خیر! نکتۀ منفی این امر این است که صبح زود مغز و ذهن شما مورد حملۀ انواع اخبار منفی، تبلیغات و پیام‌های آزاردهنده قرار می‌گیرد که می‌تواند کل روز شما را تحت تأثیر قرار دهد.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ