اکثر مردم عادت دارند، به محض این‌که صبح از خواب بیدار می‌شوند، با روشن کردن تلفن همراه خود به شبکه‌های اجتماعی سر بزنند تا بدانند که دنیا در جریان خواب آن‌ها از مدار خارج شده یا خیر! نکتۀ منفی این امر این است که صبح زود مغز و ذهن شما مورد حملۀ انواع اخبار منفی، تبلیغات و پیام‌های آزاردهنده قرار می‌گیرد که می‌تواند کل روز شما را تحت تأثیر قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی کاخ گلستان گفت: ۴۰ متر مربع از کاشی‌های هفت رنگ موجود در محوطه کاخ گلستان در حال مرمت است.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
پپ گواردیولا می‌گوید باور نمی‌کرد با سیتی بتواند این همه قهرمانی در هفت سال به دست بیاورد.
شهردار تهران گفت: حجاب موضوعی شرعی و قانونی است و مسئله سلیقه‌ای و فردی نیست؛ بلکه یک موضوع اجتماعی است و درست است در خانه هر کسی هر کاری که بخواهد می‌کند و کسی حق سرک کشیدن هم ندارد، اما در مسائل عمومی حریم دیگران باید پاس داشته شود و موضوع حجاب را از هفت الی هشت ماه پیش در شهرداری تهران شروع کردیم و این موضوع مربوط به اتفاقات اخیر نیست و ما به مسئله حجاب و عفاف به یک موضوع جامع نگاه می‌کنیم که هم جنبه تبعیض دارد و هم جنبه تشویقی دارد و هم اطلاع رسانی و هم تذکری و هم مبتنی بر موضوعاتی است که چارچوب‌های قانونی دارد و باید عمل کرد و ممانعت کنیم.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
امشب هفت بازیکن چلسی در خطر از دست دادن بازی برگشت برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند.
پیاز سنبل خود را در زمان نامناسب از خاک در نیاورید تا پیاز‌های شما برای جوانه زدن دوباره انرژی کافی داشته باشند. پس از افتادن گل‌ها، ساقه گل را قطع کنید، اما برگ‌ها را نگه دارید و به روال معمول به آبیاری ادامه دهید. برگ‌ها برای ذخیره انرژی در پیاز ضروری‌اند.
در مجموع، برای افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله می‌توان حداقل هفت ساعت خواب در شب را مطلوب شمرد، اما در افراد در سنین بالاتر ممکن است میزان ضروری خواب به ۹ ساعت نزدیکتر شود.
در لیگ برتر سوئیس، سرمربی تیم سیون به مدت هفت روز از کارش برکنار شد و مدیرعامل باشگاه جانشین او شد!
بازیکنان الدحیل پس از شکست تحقیرآمیز مقابل الهلال ابراز تاسف و عذرخواهی کردند.
رئیس جمهور سوریه در نشست هیات وزیران این کشور که به طور فوق العاده با دستور کار زلزله شدید بامداد امروز برگزار شد، دستور انجام هفت اقدام فوری را صادر کرد.
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
رضا کرمانشاهی، داور بازنشسته، در مورد انتخاب داور دربی پیش‌رو نکات جالبی را متذکر شده است.
برتری ۲ بر یک آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پایان کار استادیوم احمد بن‌علی در میزبانی از مسابقات جام جهانی بود.
مشهد ـ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماده هفت قانون کار مبتنی بر «امنیت شغلی کارگران» در حال بازنگری است و در این راستا نظرات شرکای اجتماعی گرفته شده است.
بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
نسخه ۲۰۲۲ ترامپ نسبت به شخصی که هفت سال پیش بر پله برقی طلایی سوار شد کم‌تر سرگرم کننده و جذاب است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به این‌که در کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ است به دنبال اشتغال بیش‌تر جوانان بومی هستیم، گفت: طرح توسعه این پروژه با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان مصوب شده که پی‌گیری و اجرایی شدن آن در دستور کار قرار گرفته شده است.
اهواز - با توجه به افزایش غلظت گردوغبار، ساعت کاری مدارس و دانشگاه‌های هفت شهر خوزستان تا ساعت ۱۲ اعلام شد.
«بنی گانتز» ضمن اذعان به شرایط سختی امنیتی این رژیم در آستانه برگزاری انتخابات کنست، درخواست عضو افراطی کنست را برای به عهده گرفتن ریاست «شاباک» به سخره گرفت.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
استاندار تهران گفت: در طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات می‌خواهیم زمان شروع فعالیت ادارات را ۲ ساعت شناور کنیم به عنوان مثال کارمند از ساعت هفت تا ۹ صبح می‌تواند به محل کار بیاید به شرطی که زمان فعالیت روزانه هشت ساعت کار را رعایت کند.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ