«یکی از دلایل اخراج "رابرت مالی" از تیم مذاکراتی آمریکا در مساله ایران، قوی‌تر شدنِ جایگاه و موقعیت "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و تیم متحد وی در شکل دهی به سیاست خاورمیانه‌ای واشنگتن است. تیمی که بدون تردید مواضع سخت گیرانه تری را در موضوعات منطقه‌ای و مخصوصا مساله هسته‌ای ایران اتحاذ می‌کند با این حال، نقطه تفاوت رویکرد آن‌ها با تیم رابرت مالی و آنتونی بلینکن، عدم تاکیدشان بر ضرورت دستیابی به یک توافقِ مکتوب با تهران است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه فرانسوی اکیپ پیام‌های تندی که بین کیلیان امباپه و ناصرالخلیفی در طول چند هفته گذشته رد و بدل شده را منتشر کرده است.
فضائلی نوشت: پلیس آلبانی به مقر منافقین حمله می‌کند، رهبران جهاد اسلامی و حماس هم در ایرانند، موشک هایپرسونیک هم آزمایش می‌کنیم! چه خبر است؟
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
سرلشکر باقری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب‌های دکتر احمدیان به سمت نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیری این شورا و نیز دریابان شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی جداگانه به مقام معظم رهبری و رییس جمهور ایران، ضمن تبریک عید سعید فطر بر اهمیت تقویت روابط ایران-ارمنستان تأکید کرد.
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره پیامد‌های «تعلیق و اخراج» دانشجویان و استادان دانشگاه هشدار داد نوشت: این قطعا به زیان دولت و سیاست اخیر است.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه را به رؤسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
وزیر خارجه قطر ادامه داد: «آمریکایی‌ها نیز یک سری پیام به ما داده‌اند تا آن را به ایران منتقل کنیم. در خصوص موضوعی که مرتبط و در رابطه با توافق است و شاید به صورت مستقیم با این موضوع مرتبط نباشد.»
در عراق علاوه بر مقتدی صدر، نخست‌وزیر این کشور هم از نام جعلی خلیج ع رب‌ی استفاده کرد و مسابقات جام ملت‌های خلیج فارس هم با همین نام مجعول برگزار می‌شود!این کشورپا را فراتر گذاشته تمبر‌هایی با همین نام منتشر کرده است!
در روز‌های اخیر، ده‌ها کشور در سراسر جهان شروع به انجام آزمایش کووید و نظارت بر سلامت مسافرانی که از چین می‌آیند، کرده‌اند. این امر موجب سرزنش پکن شده و استدلال کرده است که این اقدامات هیچ مبنای علمی ندارد.
بحران‌های دیپلماتیک،تغییرات ژئوپلیتیکی، پیامدهای بحران بهداشت جهانی‌، آشفتگی اقتصادی، نرخ بالای تورم و بقای امانوئل مکرون در پست ریاست جمهوری، همه بخشی از حوادث فرانسه در سال ۲۰۲۳ بودند.
بحران‌های دیپلماتیک،تغییرات ژئوپلیتیکی، پیامدهای بحران بهداشت جهانی‌، آشفتگی اقتصادی، نرخ بالای تورم و بقای امانوئل مکرون در پست ریاست جمهوری، همه بخشی از حوادث فرانسه در سال ۲۰۲۳ بودند.
نماینده مردم مشهد گفت:‌ آنچه جمهوری اسلامی می‌خواهد، موضوع تضمین است. پیام‌هایی در پرونده ایران در موضوع آژانس رسیده که پیام‌های مثبتی است؛ یکی از بحث‌های مهم تضمین سرمایه‌گذارانی است که بعد از توافق وارد ایران خواهند شد و سرمایه‌گذاری می‌کنند و اگر یک میلیارد یا دو میلیارد سرمایه‌گذاری کردند و اگر دوباره آمریکا زیر میز توافق زد آن سرمایه‌گذار تا دو سال یا حتی بیشتر فرصت داشته باشد که آن پروژه را تکمیل کند، سود را بگیرد و بعد برود.
حقوق مربی سابق دروازه بان‌های تیم ملی ایران سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان (ماهانه ۵۰ میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
بعد از اعلام بازنشستگی گونسالو ایگواین، ژوزه مورینیو، پائولو دیبالا و چند نفر از ستاره‌های یوونتوس پیام‌هایی برای او منتشر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام‌های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.
محمد اسلامی تصریح کرد: پیغام‌ها و پیام‌های که از طرف آژانس آمده؛ نشان می‌دهد که قصد بستن این پرونده را دارند. امیدواریم صادق باشند و بیش از این وقت خود را تلف نکرده و فکر نکنند که با چنین موردی بتوانند فشار حداکثری خود را اعمال کنند.
اسلامی تصریح کرد: پیغام‌ها و پیام‌هایی که از طرف آژانس آمده؛ نشان می‌دهد که قصد بستن این پرونده را دارند. امیدواریم صادق باشند و بیش از این وقت خود را تلف نکرده و فکر نکنند که با چنین موردی بتوانند فشار حداکثری خود را اعمال کنند.
باشگاه بورنموث پس از این شکست تحقیرآمیز تنها پس از ۴ هفته، سرمربی خود را اخراج کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ