دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که اخطاری به باشگاه استقلال نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
ساکت الهامی می‌گوید هیچ مذاکره‌ای با سیدحسین حسینی نداشته‌اند و به دو گلر خود اعتماد کامل دارد.
محمد حسینی می‌گوید که دیدار مقابل استقلال هیجان دور رفت را برای او ندارد.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
سرمربی ساپیا می‌گوید این تیم شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید هیچ مذاکره رسمی‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تصدی پست سرمربیگری تیم المپیک ایران نداشته است.
روزبه چشمی با اشاره به گل ششم استقلال به هوادار که توسط حسینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید گفت: سید هیچ نیت بدی نداشت و تصمیم احساسی گرفت. اگر کسی ناراحت شده از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنم.
سرمربی پیکان معتقد است آن‌ها می‌توانستند بازنده جدال با نفت مسجدسلیمان در نیمه اول باشند.
سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور در مورد برخورد شدیدی که با مدافع ذوب آهن داشت و لحظات نگران‌کننده در بیمارستان صحبت می‌کند.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
مربی سایپا تاکید کرد که تیمش به بازی فردا مقابل سپاهان به چشم یک دیدار دوستانه نگاه می کند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
بخشی از متن بیانیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بدین گونه است: واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بار‌ها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.
مدافع میانی تیم ملی ایران نمایش کم‌اشتباه و مطمئنی مقابل ولز داشت.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است سیدحسین حسینی روی هیچ کدام از 6 گل خورده از انگلیس تقصیری نداشته است.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی گفت: در روز حادثه، شهید آرمان علی‌وردی بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی تنها با کوله پشتی مربوط به کتاب‌های حوزوی خودش به شهرک اکباتان رفت.
مدافع تراکتور مدعی است که به هیچ عنوان برخوردی با مهدی عبدی نداشته و اشتباه داور نزدیک بود تا دو امتیاز حساس را از آنها بگیرد.
امیر علی حسینی مدیر بین المللی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد: پرونده دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه‌ای ندارد و این پرونده در مرحله مفتوح است.
رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: اتباعی که دارای مجوزهای قانونی هستند می‌توانند به راحتی از مرزها خارج شوند اما اتباعی که مدارک قانونی ندارند به هیچ وجه به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
امیر حسینی، پاسور سابق تیم‌ ملی والیبال، معتقد است هیچ فدراسیونی به اندازه والیبال به تیم‌های ملی‌اش بها نمی‌دهد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا به این لحظه مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی برطرف نشده و توصیه می‌شود این افراد به هیچ عنوان به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ