رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: اتباعی که دارای مجوزهای قانونی هستند می‌توانند به راحتی از مرزها خارج شوند اما اتباعی که مدارک قانونی ندارند به هیچ وجه به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۶ دستگاه متولی باید با هماهنگی هم کار کنند و کودکان کار را سروسامان دهند، هماهنگی و تنظیم بین دستگاه‌های مختلف دارای خلل و اشکال است.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای دولت آمریکا برنامه خروج تدریجی اتباع خود از تایوان را در دستور کار دارد.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
درگیری‌ها در سودان کمی آرام شده است و باعث شد تا کشورهای دیگر اتباع خود را از این کشور خارج کنند.
درگیری‌های آخر هفته در سودان به اندازه‌ای آرام شده است که باعث شد تا کشورهای دیگر نیروهای خود را از این کشور تخلیه کنند.
رضادوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در خصوص وضعیت اخراج اتباع خارجی توضیح می دهد.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه گفت: اسامی آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند و اسامی تعداد زیادی از آن‌ها در اختیار مقامات قضایی ایران قرار گرفته است. این افراد اتباع حدود سه الی چهار کشور هستند.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این پرونده، پرونده مهمی است و متهمان زیادی دارد که در حوزه اجرای این ترور دخیل بوده‌اند، تصریح کرد: اسامی آنها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند
مدیرکل میراث فرهنگی تهران درخصوص سوءاستفاده و کلاهبرداری اتباع برخی کشور‌ها از ایرانی‌های دارای تمکن مالی هشدار داد.
وزیر اقتصاد گفت: تمرکز مبارزه با قاچاق باید در حکمرانی اقتصاد باشد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: اتباع بیگانه می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ثبت‌نام ثنا و به تبع آن ابلاغ الکترونیکی اقدام کنند.
در پی وقوع حادثه در جشن هالووین شب گذشته که برای اولین بار پس از همه‌گیری کرونا به صورت گسترده در سئول، پایتخت این کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.
عضو کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: اتباع باید دارای کارت شناسه ملی باشند که حاوی مشخصات بیومتریک از جمله اثر انگشت، چهره نگاری، شناسایی DNA، اثبات نسَب (رابطه فرزندی با پدر و مادر) است. سپس از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید که باید منبع درآمد، محل زندگی، محل کار مشخص شود و در صورت تغییر به سازمان مربوطه اطلاع دهند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در بستر این همکاری صورت گرفته توانستیم اتباع خارجی را بدون کوچک‌ترین حادثه از مرز عبور دهیم.
وزیر کشور با اشاره به افزایش ۳ برابر توان مسافرگیری قطارهای مسافربری بیان کرد: نزدیک ۱۶ رام قطار از خرمشهر به تهران داریم و قطار به سمت مشهد هم برقرار است. ‌
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا به این لحظه مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی برطرف نشده و توصیه می‌شود این افراد به هیچ عنوان به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به مشکل تردد اتباع پاکستانی و افغانستانی در مرز عراق گفت: اتباع خارجی تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند.
سفارت کانادا در بغداد از اتباع این کشور خواست که عراق را ترک کنند.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: اتباع خارجی جهت دریافت شناسه اختصاصی اتباع به هیچ عنوان از سایت‌های غیرمجاز و سودجو استفاده نکنند و فقط به دفاتر کفالت مراجعه کنند.
بدینوسیله به اطلاع مؤدیان مالیاتی می‌رساند جهت دریافت شناسه اختصاصی اتباع خارجی به هیچ عنوان از سایت‌های غیرمجاز و سودجو که در قبال دریافت وجه اقدام به ارائه کد اختصاصی اتباع بیگانه می‌کنند، استفاده نکرده و جهت دریافت کد اختصاصی خود به دفاتر کفالت به آدرس kanoonnobat.ir مراجعه فرمایند.
مقامات رسمی کشوری و استان به‌طور ضمنی بسیاری از فاقدان شناسنامه را منتسب به اتباعی از افغانستان و پاکستان می‌دانند که در سال‌های بسیار دور و به دلیل هم‌جواری مرزی و نسبت‌های خویشاوندی به ایران آمده و تشکیل زندگی داده‌اند و از این‌رو کشور ایران خود را ملزم به ارائه شناسنامه نمی‌داند؛ چون اساسا آن‌ها را ایرانی نمی‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ