مربی سایپا تاکید کرد که تیمش به بازی فردا مقابل سپاهان به چشم یک دیدار دوستانه نگاه می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
نژاد علی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد.
کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی با وجود آن که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته، به نظر می رسد که هیچ برنامه ای برای جدایی ندارد و در پیامی به عثمان دمبله به خاطر ملحق شدن به تیمش تبریک گفت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هیچ توافقی با ایران درباره پرونده هسته‌ای، برای تل آویو الزام‌آور نیست و هر گونه توافق با ایران، برنامه هسته ای این کشور را متوقف نخواهد کرد.
حسین فرکی می‌گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.
رئیس هیأت جودو لرستان گفت: مشکلات در ورزش استان لرستان بیداد می‌کند و قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچ گونه برنامه‌ای برای ورزشکاران و قهرمان این استان ندارد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش اولین و مهمترین استیضاحی است که باید صورت بگیرد چرا که وزیر هیچ برنامه ای برای بهبود مشکلات ندارد.
رئیسی گفت: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
این بیانیه با اشاره به تدابیر جبرانی ایران در اجرای برجام که تحت نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفته است می‌افزاید: ایران هیچ توجیه غیرنظامی معتبری برای این اقدامات، که خطرات مرتبط با اشاعه تسلیحات اتمی را به همراه دارد، ندارد. امروز، برنامه هسته ای ایران هرگز به این اندازه پیشرفته نبوده است.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
سخنگوی کرملین هر گونه برنامه برای گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امانوئل ماکرون همتای فرانسوی او را رد کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برقراری روابط عادی با سوریه وجود ندارد، گفت آنکارا در حال ارزیابی ارتقای روابط اطلاعاتی دو کشور به سطح دیپلماتیک است.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای برقراری روابط عادی با سوریه وجود ندارد، گفت آنکارا در حال ارزیابی ارتقای روابط اطلاعاتی دو کشور به سطح دیپلماتیک است.
سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
انگلیس و ولز اعلام کردند هیچ برنامه‌ای برای اقدام حمایتی از اتفاقات ایران در جام جهانی نخواهند داشت. فدراسیون فوتبال آمریکا نیز در پاسخ به این درخواست سکوت کرده است.
مارکو روزه، مربی جدید لایپزیش، تاکید کرد که هیچ هراسی از نام رئال ندارند و اینکه برای مهار وینیسیوس در بازی امشب برنامه ویژه ای دارند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که هیچ برنامه ای برای دیدار رئیس جمهور این کشور و همتای اوکراینی او در حاشیه گروه ۲۰ در اندونزی وجود ندارد.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به افزایش قیمت دلار، گفت: یکی از دلایل التهاباتی که در بازار ارز و طلا وجود دارد رشد نقدینگی است. تولید نقدینگی به تنهایی در کاهش ارزش پول ملی نقش داشته و دارد. ممکن است ما دو یا سه سال قیمت دلار را سرکوب کرده باشیم ولی یک مرتبه این جهش داشته است و متاسفانه بانک مرکزی هیچ برنامه ای برای کنترل این نقدینگی ندارد .
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ