سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی گفت: در روز حادثه، شهید آرمان علی‌وردی بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی تنها با کوله پشتی مربوط به کتاب‌های حوزوی خودش به شهرک اکباتان رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
ضوابط گمرکی جهت برگزاری پیاده‌روی اربعین شامل مواردی همچون چگونگی تشریفات گمرکی وسائط نقلیه، چگونگی تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران و میزان داروی مجاز همراه مسافر ابلاغ شد.
نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
سخنان رهبر انقلاب از ماجرای نحو به شهادت رسیدن حضرت قاسم بن الحسن(ع) در دانشگاه تهران را مشاهده می‌کنید.
فرمانده کل انتظامی کشور رواتی از جنگ مرزی "مزه‌سر" و نحوه شهادت مرزبانان مطرح کرد.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل به شهادت ۲ فلسطینی در نابلس و هم چنین شهادت جوان ۲۶ ساله فلسطینی در قدس اشغالی توسط نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته‌ توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، روز سه‌شنبه (ششم دی) مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا ظهر، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
معاون بهره‌برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی در 9 ماهه سال۱۴۰۱ گفت: یک میلیون و ۲۶۹ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر مراجعه کرده‌اند.
جلسه سوم رسیدگی به پرونده‌ عاملان شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان در کرج، برگزار شد و در آن جزییات تکان‌دهنده از نحوه به شهادت رساندن این بسیجی مطرح شد. منبع: نورنیوز
جزئیاتی از نحوه شهادت آرمان علی‌وردی به روایت تعدادی از اغتشاشگرانی که اخیرا توسط اطلاعات سپاه تهران دستگیر شدند.
فرماندهی کل انتظامی در مهرماه ۵ شهید در راه حفظ نظم و امنیت کشور تقدیم کرده است که در این خبر مروری بر نحوه شهادت این دلاورمردان کرده ایم.
رئیس پلیس پایتخت با تشریح نحوه شهادت مامور یگان امداد گفت: این شهید دارای فرزند ۷ و نیم ماه است و در خانه ۳۹ متری زندگی میکرد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزییاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
مامور ما می‌توانست با استفاده از سلاح و طبق ضوابط از زانو به پایین سارق را مورد اصابت گلوله قرار دهد، اما وقتی با التماس‌ها و خواهش‌های سارق برای عدم شلیک مواجه شد به او شلیک نکرد. سارق نیز خود را تسلیم کرده بود، اما ناگهان در شرایطی که تسلیم شده بود، با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید والامقام ضربه‌ای وارد کرد. این مامور عزیز ما بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما شدت ضربه به حدی بود که جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت رسید.
احمد وحیدی درباره ماجرای انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شهریور ۱۳۶۰ نکاتی مطرح کرد.
اسپایکر نام یک پایگاه نظامی در تکریت است که همزمان با حملات گروه تروریستی داعش به عراق، صد‌ها سرباز شیعه در این پایگاه توسط جنایتکاران وابسته به رژیم بعث به شهادت رسیدند.
ترجمه ۲۰۰ زبان مختلف توسط هوش مصنوعی مِتا
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ