جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
میترا نوری به عنوان رییس کمیته مسابقات و علی اکبر خوشنویس به عنوان دبیر فدراسیون هندبال منصوب شدند.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی گفت: انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی سال آینده تغییر خواهد کرد.
توضیحاتی در مورد انتخاب مرز برای ورود و خروج زائران اربعین در سامانه سماح را مشاهده می‌کنید.
مشهد- «حسن موحدیان» برای سومین بار به عنوان رئیس شورای شهر مشهد انتخاب شد.
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
رویترز در گزارشی نوشت اعضای ناتو، از آمریکا گرفته تا فنلاند، زمان زیادی برای اجماع لازم به منظور انتخاب دبیرکل جدید تا ژوییه ندارند. آن‌ها همچنین می‌توانند از ینس استولتنبرگ بخواهند دوره خود را برای چهارمین بار تمدید کند.
محمدباقر قالیباف در چهارمین انتخابات هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی با ۲۱۰ رای به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد.
نمایندگان مجلس با ۲۱۰ رأی محمدباقر قالیباف را به‌ سمت رئیس‌مجلس در چهارمین سال دوره یازدهم مجلس انتخاب کردند. الیاس نادران ۴۷ و فریدون عباسی ۷ رای کسب کردند.
محمدباقر قالیباف برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
چهارمین مرحله از چرخه داخلی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی طی دو روز 18 و 19 اردیبهشت، بدون حضور مدعیان اصلی در تهران برگزار خواهد شد.
چهارمین اردوی انتخابی بانوان فوتسالیست ناشنوا برای شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز شد.
باشگاه صنعت نفت چهارمین سرمربی این فصل خود را انتخاب کرد.
ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های نیرو‌های مسلح دشمنان را معترف ساخته که قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
کیانوش رستمی با یک نقره در حرکت یکضرب و مقام چهارمی مجموع به کار خود در دسته 89 کیلوگرم مسابقات جهانی پایان داد.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در چهارمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
پارلمان لبنان ظهر امروز دوشنبه برای چهارمین بار جهت انتخاب رئیس جمهور جدید تشکیل جلسه می دهد.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.
نیکی کریمی که به عنوان یکی از داوران بخش اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «شانگهای» انتخاب شده، مجبور شد این داوری را به دلیل محدودیت‌های دوران کرونا و شرایط قرنطینه دوهفته‌ای داوران در محل جشنواره رد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ