مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که شغل‌هایی که فرد در تنهایی وظیفه خود را انجام می‌دهد، بدترین شغل‌های دنیا محسوب می‌شوند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
تحصیل، آموزش، بهداشت و سایر امور رفع‌کننده فقر را از سبد مصرفی خانوار حذف می‌کنند در نتیجه در آینده فقر را تشدید می‌کنند. در سطح جامعه نیز نیرو‌های نخبه و تحصیلکرده و کارآمد اقدام به مهاجرت می‌کنند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور که سرمایه انسانی است خارج می‌شود و این نیز فقر را در سطح کلان تشدید می‌کند و جامعه را وارد چرخه فقر می‌کند. در یادداشت بعدی به ویژگی‌های دیگر فقر و خروج از این وضعیت اشاره خواهد شد.
میلان امشب در هفته سی و پنجم سری آ در خانه اسپتزیا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار ضمن انتقاد از کار بازیکنان استقلال در هنگام زدن ضربه پنالتی گفت: این بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است.
خبرنگاری از سرمربی هوادار پرسید که آیا منظورش از تحقیر، پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است؟ که الهامی پاسخ داد: این کار تحقیر کردن تیم حریف است. من هم می توانستم… من کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم.
سرمربی تیم فوتبال هوادار شکست سنگین تیمش برابر استقلال را بدترین نتیجه دوران مربیگری اش توصیف کرد و گفت: استقلال با پنالتی زدن سیدحسین حسینی ما را تحقیر کرد و این دل مرا به درد آورد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بدترین نتیجه دوران مربیگری ام را مقابل استقلال گرفتم.
سفیر سابق ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط تاریخی خود قرار گرفته لذا تولید بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی، در نتیجه مقاومت و الهام گرفته شده از اعلام روز قدس است.
روی غفلت و‌ لو دادن توپ در بدترین نقطه زمین بد موقع گل خوردیم و بخاطر دو گلی که در نیمه اول خوردیم بازی از دستمان در رفت
باخت چهار گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، بدترین نتیجه ممکن برای شاگردان ژوزه مورایس بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
پاری سن ژرمن امشب در هفته بیست و سوم لیگ یک فرانسه در خانه موناکو نتیجه‌ای بهتر از شکست 3-1 به دست نیاورد.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
میزبان جام‌جهانی 2022 با شکست در سومین بازی مرحله گروهی بدون کسب امتیاز کنار رفت تا بدترین نتیجه میزبان در تاریخ این تورنمنت رقم بخورد.
هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
فعال سیاسی و حقوقی بحرینی تاکید کرد که انتخابات پارلمانی اخیر این کشور بدترین انتخابات در تاریخ این کشور است و نتیجه آن یک پارلمان صوری است.
فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: ما تلاش می‌کنیم با توجه به کشتی گیرانی که داریم در رقابت‌ جام جهانی آذربایجان نتیجه خوبی را کسب کنیم و دل همه مردم را شاد کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: من اهل پیش‌بینی نیستم اما بچه‌های ما تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.
دستمزد بازیکنان منچستریونایتد با وجود ثبت بدترین نتیجه ممکن در 30 سال اخیر در فصل گذشته باز هم افزایش پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ