کیانوش رستمی با یک نقره در حرکت یکضرب و مقام چهارمی مجموع به کار خود در دسته 89 کیلوگرم مسابقات جهانی پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم رئیس فدراسیون وزنه برداری، وحید ربیعی از کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری جدا شد و به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب شد.
کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و جهان و پرافتخارترین سنگین وزن کشتی ایران به عنوان مدرس دوره‌های مربیگری اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.
الهام حسینی، ملی پوش وزنه برداری ایران به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا انتخاب شد.
نابغه سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا و دارنده مدال طلای المپیک‌توکیو تمامی حریفان خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رکوردگیری با شرایط واقعی مسابقه روز ۴ اردیبهشت برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تعیین کننده است.
دیدگاه کادر فنی تیم ملی فرنگی در مورد انتخاب سنگین‌ وزن تیم آسیایی این بود که سال گذشته تیم بنا در اولانباتور از این محل لطمه خورد و باید راه را بر تکرار آن اتفاق بست که امین میرزازاده وارد تیم آسیایی شد.
با انتخاب نواب نصیرشلال به عنوان سرمربی تیم ملی، جمع المپیکی‌های وزنه برداری در این فدراسیون تکمیل تر شد.
فدراسیون وزنه برداری قهرمان المپیک لندن را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری انتخاب و معرفی کرد.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به انتخاب رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: سجاد انوشیروانی چون مدتی سرپرست فدراسیون بود هندوانه به شرط چاقو است!
اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری با اکثریت آرا سجاد انوشیروانی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
مجمع انتخابات رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری با شناخت نفرات منتخب اعضا به پایان رسید.
ترکیب تیم ملی فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد که در سنگین‌ وزن هیچ‌کدام از نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب در لیست قرار نگرفتند.
در غیاب سعید علی حسینی، کمیته فنی استعفای او را از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری پذیرفت.
روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه برداری امروز مشخص شدند.
روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه برداری امروز مشخص شدند.
اعضای کمیسیون داوران، ورزشکاران و مربیان فدراسیون وزنه برداری روسای این کمیسیون ها را انتخاب کردند.
اعضای منتخب کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری در نخستین نشست خود که به صورت آنلاین برگزار شد، سه نماینده دارای حق رای جهت عضویت در هیات اجرایی این فدراسیون را انتخاب و معرفی کردند.
آزادکار سنگین وزن کشتی کشورمان در حال پشت سر گذاشتن مراحل پایانی درمانی خود است تا هر چه سریع‌تر با هماهنگی کادر فنی وارد چرخه انتخابی شود.
آزادکار سنگین وزن کشتی کشورمان در حال پشت سر گذاشتن مراحل پایانی درمانی خود است تا هر چه سریع‌تر با هماهنگی کادر فنی وارد چرخه انتخابی شود.
دارنده مدال‌های طلای سنگین وزن کشتی آزاد جهان و المپیک از ترکیه به عنوان برترین آزادکار سال ۲۰۲۲ جهان انتخاب شد.
امین نوروزی پزشک سابق باشگاه استقلال به عنوان یکی از پزشکان رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.
دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱، گفت: هدفم حضور در المپیک و ایستادن بر سکوی قهرمانی این رقابت هاست.
با شروع حرکت دوضرب رضا بیرانوند وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی را انتخاب کرد. وزنه‌ای که با مهار آن هم موفق به کسب مدال طلای دوضرب و هم مدال طلای مجموع (۳۶۱ کیلوگرم) شد.
سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ