نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در چهارمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
حسن تفتیان با رکورد 10.17 در گروه مقدماتی خود پنجم شد و نتوانست به نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کند.
تیم ملی زورخانه‌ای ایران به عنوان پنجمی مسابقات جهانی هنرهای رزمی و بازی‌های سنتی جهان در شهر چانگ‌جو کره‌جنوبی دست یافت.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با قبول شکست 54 بر 55 مقابل اندونزی، به مقام دوم مسابقات کاپ آسیا دویژن B رسید.
در روز سوم مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، تیراندازان ایرانی در تفنگ بادی 10 متر موفق به صعود به فینال نشدند.
ریکاردو آلوز در پست جدید خود نمایش موفقی را مقابل پرسپولیس ارائه نکرد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
پرونده بازیهای دانشجویان جهان در حالی برای کاروان ورزش ایران بسته شد که تکواندو نیمی از مدال‌ها را به خود اختصاص داد و «جورکش» رشته‌هایی شد که با وجود اعزام نفرات شاخص نتوانستند موفق باشند.
الوحده امارات با وجود نمایش تاثیرگذار ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الشباب عربستان شکست خورد.
رقابت‌های پاراشنای قهرمانی جهان در حالی در منچستر انگلیس به پایان رسید که شناگران ایران از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماندند.
پیروزی در فینال تورنمنت‌های مختلف، تبدیل به یک حسرت برای علیرضا جهانبخش شده است.
ناکامی جهانبخش با فاینورد در اولین فینال فصل
بایر لورکوزن در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل رئال سوسیه‌داد مغلوب شد.
مشکل ایران نه‌تن‌ها در کار با آفریقا که حتی در کشور‌های آسیای میانه و قفقاز که در حوزه تمدنی ما بوده و فاصله جغرافیایی چندانی هم ندارند، در اراده سیاسی نیست. همانگونه که قبلا گفتم همه دولت‌ها و رؤسای‌جمهور به استثنای دولت روحانی که توجه کمتری به قاره آفریقا داشت، علاقه‌مند و بلکه مشتاق کار با آفریقا بودند. علت ناکامی دولت‌های پیشین که احتمال می‌دهم دولت رئیسی را نیز در رابطه با آفریقا زمین‌گیر کند، سازوکار و ساختار اقتصادی ما است. ساختار اقتصادی ما به شکلی است که نمی‌توانیم از فرصت‌های مبادلات خارجی به‌خوبی استفاده کنیم.
در جریان نقل و انتقالات این فصل استقلال با سرمربیگری جواد نکونام اتفاق عجیبی افتاده است.
دونده ایران در فینال ماده ۴۰۰ متر مانع پنجم شد و از رسیدن به مدال بازماند.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری رم، تصمیم به بازگشت مجید افلاکی به کادر فنی گرفت.
پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند؛ اما طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.
اینطور که مدیرکل محیط‌زیست البرز می‌گوید وجود زخم‌های عمیق روی بدن واریان باعث شده که او از بین برود. مجید درگی در مورد نحوه مرگ او هم می‌گوید: «به احتمال زیاد این جراحات ناشی از درگیری بین گونه‌ای در قلمرو این حیوان بوده است. این پلنگ دارای جراحات عمیقی بود که با بررسی مشخص شد تازه نیست و حداقل دو هفته از زمان ایجاد آن‌ها می‌گذرد. میزان جراحات و عفونت ایجاد شده در بدن این پلنگ زخمی به قدری بود که امکان نجات نداشت و در نهایت به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تلف شد.»
فدراسیون فوتبال کشور امارات هفته آینده جلسه مهمی را برای تعیین سرنوشت کادر فنی تیم ملی این کشور انجام می‌دهد.
مجید حسینی با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی، گل نخست کایسری اسپور را به ثمر رساند.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
اعضای پارلمان لبنان ظهر امروز پنج شنبه به وقت بیروت، در هشتمین جلسه خود برای انتخاب رئیس جمهوری جدید این کشور، به اجماع نرسیدند.
تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسا و آرسنال، معتقد است که با وجود ناکامی مجدد بارسا در لیگ قهرمانان، به ژاوی برای نام و اعتبارش زمان بیشتری خواهند داد و اخراج نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ