سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حامیان مالی در تصمیمات داخلی تیم اعمال نظر نمی‌کنند.
مدیرکل بهره برداری آزادراه‌ها گفت که از تاریخ هفدهم تیر صدور بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو منوط به مفاصا حساب عوارض آزادراهی است.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت که ۵ شخص و یک شرکت مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به لیست تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه خود اضافه کرده است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید که ارتش اوکراین پس از عملیات نظامی مسکو در این کشور، قدرتمندتر شده و اهداف اولیه رئیس جمهور روسیه برآورده نشده است.
وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم یک نهاد و ۸ فرد ایرانی از طرف اتجادیه اروپا، ۱۷ شخص و ۴ نهاد اروپایی را تحریم کرد.
محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم درک درست وزیر آموزش و پرورش و تیم مالی نسبت به این بحث و عدم همکاری درست سازمان برنامه و بودجه در نقطه پایانی باعث این اتفاقات شد. در چنین شرایط حساسی شخص وزیر هم چند روزی در سفر زیارتی کربلا بوده و در کشور حضور نداشت در حالی که فرهنگیان در وضعیت حساسی به سر می‌بردند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن توصیه در خصوص تجهیزات خودرو قبل از سفرهای نوروزی درباره وضعیت بیمه شخص ثالث و بدنه به نکات مهمی اشاره کرد.
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در مذاکره با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر توانست مجوز حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی را بگیرد.
معاون وزارت امور مهاجران و آوارگان عراق گفت که سفر شخص اول سازمان ملل یعنی آنتونیو گوترش به عراق، پیام اهتمام سازمان ملل به قضیه آوارگان در عراق و حل این بحران است.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
استرالیا در حمایت از اعتراضات و ادعای کمک نظامی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد نظامی ایران و یک نهاد را تحریم کرد.
در ادامه مواضع خصمانه کانبرا علیه تهران، استرالیا ۱۶ شخص و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
کانادا در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه خود، تحریم‌های جدیدی علیه چهار شخص و پنج نهاد ایرانی اعمال کرد.
رئیس‌های فیفا و یوفا از نزدیک بازی پرگل انگلیس و ایران را تماشا کردند.
در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه کانادا آمده است که این پنجمین بسته تحریمی است که کانادا در سال جاری علیه ایران اعمال کرده است و بر این اساس، ۶ شخص و ۲ نهاد هدف قرار گرفته اند.
کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه واهی ارائه پهپاد به روسیه و موضوعات حقوق بشری خبر داد.
در خبر روزنامه جوان آمده است: پس از هشدار به شخص سفیر، نه خود او و نه هیچ کدام از کارکنان و مرتبطان سفارت مذکور دیگر در اغتشاشات خیابانی حضور پیدا نکردند،
«انتصاب محمد بن سلمان به کرسی نخست وزیری عربستان که این کرسی به صورت سنتی در اختیار پادشاهان سعودی است، انتصاب برادر وی خالد به سلمان به عنوان وزیر دفاع عربستان، و مشروعیت بخشیِ ضمنی دولت بایدن به پادشاهی بن سلمان در جریان سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به شهر جده عربستان و ملاقات او با ولیعهد سعودی، از جمله مهمترین نشانه‌هایی هستند که حکایت از معنای عمیقِ تحرکات سیاسی اخیر در عربستان و واگذاریِ کلیت قدرت دولت در دستان شخص محمد بن سلمان دارند.»
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.
در این ویدیو، شخص مدعی می‌گوید که این بسته گوشت چرخ کرده شرکتی را در تاریخ ۲۶ مرداد از فروشگاه شهروند شعبه آزدگان تهران خریداری کرده است و براساس ویدیویی که قبل‌تر دیده است، قصد تست کردن این گوشت چرخ کرده را دارد. او ادعا می‌کند که بسته خریداری شده بوی گوشت نمی‌دهد و زیر آب کاملا رنگ خود را از دست می‌دهد.
محسنی بندپی گفت: اکنون درباره مسائلی مثل تعلل در افزایش حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی و همچنین معلمان مشمول رتبه‌بندی آموزش و پرورش شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ