«روبرتو مارتینز» اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال انتخاب و معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل ایسلند دو بازیکن باتجربه تیمش را مانند کودکانی توصیف کرد که هر روز به دنبال رشد هستند.
امیر قلعه‌نویی ۴۸ ساعت قبل با حضور در فدراسیون فوتبال جلسه مهمی با رئیس فدراسیون در خصوص دستیار خارجی خود برگزار کرد.
جمعی از ستارگان مشهور دنیای فوتبال تولد هفتاد سالگی سرمربی سابق تیم ملی ایران را تبریک گفتند.
کارلوس کی‌روش پرتغالی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر انتخاب شد.
سرمربی پیشین پرتغال به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال لهستان انتخاب و معرفی شد.
«فرناندو سانتوس» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال پرتغال به عنوان سرمربی جدید لهستان انتخاب شد.
«روبرتو مارتینز» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک با تیم پرتغال به توافق ابتدایی دست یافت.
گزارش‌ها حاکی است روبرتو مارتینز، سرمربی سابق بلژیک، با فدراسیون فوتبال پرتغال به توافق رسیده و به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب می‌شود.
فدراسیون فوتبال پرتغال در تلاش است تا ژوزه مورینیو، سرمربی رم، را برای قبول هدایت تیم ملی کشورش متقاعد کند.
روی ویتوریا، سرمربی تیم ملی مصر، به شایعه دریافت پیشنهاد از فدراسیون فوتبال پرتغال واکنش نشان داد.
از پائولو فونسکا سرمربی حال حاضر لیل فرانسه و ژوزه مورینیو سرمربی فعلی تیم رُم ایتالیا به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی فرناندو سانتوس در تیم ملی فوتبال پرتغال یاد شده
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از طرف فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد. او با تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر مقابل مراکش شکست خورد و حذف شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه بازی با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به شایعات پیرامون برنده پنج توپ طلا واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال تایید کرد، نونو مندس ادامه مسابقات جام جهانی قطر را از دست داده است.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال ساعاتی پیش از دیدار پرتغال در برابر غنا در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش داشت برای تیم ملی فوتبال کشورش آرزوی موفقیت کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که پرتغال در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی دارد و هم تجربه خوبی. او معتقد است این جام جهانی بهترین فرصت برای قهرمانی جهان است.
رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه‌ها علیه مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال در روز اول حضور در اردو با لباس های اسپانسر تیم ملی حاضر شد.
با تصمیم فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش پرتغالی بار دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا ایران را در مسابقات جام جهانی 2022 قطر هدایت کند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ